הפרוייקט החברתי מחמם הלב של אמנית האיפור קארין אלדן למען הכלות בדרום ובצפון, כנסו להכיר

בצילום מימין כלה מאושרת ביום חתונתה יחד עם אמנית האיפור קארין אלדן. צילום: פרטי.

קארין אלדן בת 29 נשואה פלוס+2 עוסקת למעלה מ-3 שנים בתחום האיפור והשיער, לכלות, לערב ותצוגות. עקב המצב הקשה והמלחמה ,במיוחד בתקופה לא פשוטה, גם כלכלית להמון עסקים ותושבי המדינה. קארין החליטה להקים פרוייקט חברתי חדש ,לתרום לשמח ולשמוח יחד עם הכלות שמחליטות להתחתן בימים אלו

זה המעט שאני יכולה לעשות למען הכלות היקרות , קארין אלדן. צילום: פרטי.

מתחילת המלחמה ראינו שעסקים בתחום האירועים הם בין הראשונים להיפגע וגם תחום עיסוקה של קארין נפגע ,עוד מעט סוגרים חודשים ללא עסקאות והפרנסה נפגעה.

למרות מצב זה קארין החליטה שהיא חייבת לתרום לקהילה ולרתום את הכישרון שלה, את החומרים ולשמח את הכלות שמבקשות להתחתן בתקופה זו והיא החליטה להתמקד בכלות מהדרום או מהצפון שפינו אותן מביתן או כלות שהבעל במילואים בצו 8. היא תעניק להן ביום המאושר שלהן איפור כלה במתנה.

לכלות היקרות ,יצירת קשר עם קארין: 050-6589972
instagram: @karin_eldan

קארין אלדן מספרת לנו איך הגיעה לתחום: ” אני קארין בת 29 נשואה פלוס 2 ילדים מדהימים גרה במצליח ברמלה . לפני כ-3 שנים למדתי את תחום האיפור והשיער. תחום האיפור והשיער זה משהו שתמיד אהבתי מילדות. הייתי אוהבת להתאפר ולסרק וזה משהו שתמיד היה בתוכי.

התחלתי ללמוד את תחום האיפור והשיער דווקא בזמן הכי קשה בחיים שלי לאחר 6 חודשים מהלידה של הילד הראשון חליתי במחלת גרייבס בבלוטת התריס.
עברתי מספר הליכים רפואיים לא פשוטים וכריתה של בלוטת התריס נכנסתי למשבר מאוד קשה ,נאלצתי לעזוב את העבודה עקב המחלה. מחלת הגיירבס התפרצה גם בעיניים וגרמה לבלט עיני שגרם לי לקשים בראיה.

דווקא בתקופה הקשה הזאת חיפשתי משהו שיתן לי קצת תקווה וכוחות. אז החלטתי שאני חייבת לעשות משהו כדיי להרים את עצמי מהמצב והמשבר שנקלעתי עליו. לפני 3 שנים במהלך הקורונה החלטתי ללכת ללמוד איפור בשביל עצמי אצל סנדי ואלירן דז’ן מאשקלון וכבר מהשיעור הראשון של הקורס ראו את הכישרון שלי ולא ויתרו עליי ואמרו לי שאין מצב שבאת רק בשביל עצמך ושאני חייבת לעסוק בתחום . מסיום הקורס ליוו אותי בכל שלב לאורך כל הדרך ועד היום.

יחד עם התמיכה של בעלי ומשפחתי שליוותה אותי לאורך כל התקופה המאתגרת ולמרות כל הקשיים הבריאותיים החלטתי לפרוץ לתחום האיפור והשיער .
וכיום שאני 3 שנים שאני בתחום האיפור השיער . מלווה כלות ,לקוחות אירועי ערב ותצוגות ” .

יחד ננצח !

6 תגובות

  1. שרית מירל הגב

    קארין את אלופה! מס 1 בתחום ! איתך אנחנו יודעות שאנחנו בידיים הכי טובות שיש!

  2. שרית מירל הגב

    קארין את אלופה! מס 1 בתחום❤️

  3. אסתאר יפרח הגב

    אין עלייך את תותחית תמשיכי בעשייה המדהימה שלך אני מאחלת לך המון בריאות ורק טוב בחיים
    אוהבת אותך המון

  4. קטי מרדכי הגב

    אלופה אין עלייך❤️

  5. נוי ששון הגב

    וואו מרגשש כל הכבוד!

    בהחלט כל כלה ואישה שתבחר בך תזכה להיות הכי יפה ומאושרת!
    פשוט אלופה, עלי והצליחי!!!

  6. Nati Mizrahi הגב

    קארין איזה אלופה איזה יחס ואיזה שירות עלי והצליחי תודה רבה ❤️

השארת תגובה