חבר מועצת ראשון לציון דורון אוזן יזם תוכנית “ממ”ד מיד” שתיתן מענה למי שאין לו ממ”ד צמוד לבית

חבר המועצה דורון אוזן מנסה לתת מענה לצורך ההולך וגובר בעקבות המלחמה לממ”ד צמוד. צילום: פרטי.

תוכנית ״ממ״ד מיד״ מציל חיים התוכנית של חבר המועצה דורון אוזן שיזם באה לתת מענה לאלפים מתושבי העיר ראשון לציון שאין להם ממ״ד צמוד לדירותיהם ומחובתינו לקדם עבורם תיכנון מהיר וביצוע של התוכנית שבנויה ב-3 נקודות בלבד

חבר המועצה דורון אוזן מסביר על תוכניתו החדשה. צילום: פרטי.
  1. אישור תוכנית לממ״ד מיד תוך 21 יום וביצוע כארבעה חודשים עד שישה חודשים בבניינים על עמודים ו/או רבי קומות.
  2. מכרז ל-30 קבלני ביצוע שיעמדו בקריטריונים של מנהל ההנדסה מבחינת רמה ויכולת ביצוע.
  3. העירייה תעמיד הלוואות ארוכות טווח בדומה לפלטפורמה של שיפוץ חזיתות כאשר הריבית מופחתת משמעותית כדי שכל תושב יוכל לעמוד בהחזרים.
    היתרונות רבים תוספת ממ״ד לדירה, בטחון אישי וערך הנכס שבודאי יושבח כתוצאה מהפעולה הנ״ל.
    עוד בפברואר 2023 הצגתי את התוכנית למיגון דחוף של כל הבניינים על עמודים ו/או רבי קומות שאין להם ממדים בראשון לציון כעת ההצעה הוגשה שוב לפני כחודש לראה״ע ב22.10.23 וישנה כעת הבנה להערכתי שחייבים לבצע אותה. יש להדגיש שהתקנות החדשות שהמועצה הארצית לתכנון ובניה אישרה אך לאחרונה נותנת מענה צר ומיועדת רק לצמודי קרקע ולמבנים עד 2 קומות ואילו אני מציע כאן תוכנית מצילת חיים לכל הבנינים עם שלושה וארבעה ויותר על עמודים/גן גג שיש לנו כאלה אלפים ברחבי העיר באזור המערב החדש, הותיק, רמת אליהו רמב״ם אברמוביץ ועוד..
    נכון שמנסים לקדם תוכניות להתחדשות עירונית בעיר אולם כל התוכניות האלו יצאו לפועל במקרה הטוב בממוצע בין 8-15 שנים לדוגמא פרויקט דגניה הגדוד העברי בראשון מנסים לקדם אותו משנת 2007 בסה”כ 52 דיירים ועוד תוכניות רבות שתקועות שנים רבות ואחרות בקנה ולכן לא מהמרים על החיים.
    לתפיסתי חייבים לעבוד במקביל ולא בטור.
    מטרתי כאן לקדם את התוכנית יחד עם ראה״ע וחברי המועצה למענכם..בעבר קידמתי תוכניות רבות לדיור בר השגה לצעירי ראשון שכבר מאוכלסות ,תוכנית להקמת מעונות יום לגילאי 0-3 (הוקמו למעלה מ-40 אשכולות מעונות יום).אושרה הצעתי מ-2010 שקובעת שבכל פרוייקט 25% יהיו דירות קטנות ועוד..כשאני מבטיח אני עושה.
    גם בתקופה זו אני זמין מקשיב ועושה למענכם וכל תושב/ועד בית שמעונין לדעת יותר פרטים מוזמן להתקשר- אני רואה בתוכנית זו משימה בעלת חשיבות ממדרגה ראשונה.
    הנייד שלי לכל שאלה 0522-577079

יחד ננצח !

השארת תגובה