יום שידור מיוחד ומרגש של רדיו לב המדינה 91FM לילדי מפונים משדרות

רדיו לב המדינה 91FM המשדרת באופן קבוע מהעיר ראשון לציון שידרה הפעם לילדים ממשפחות שפונו משדרות ,במסגרת יום שידורים ביום חמישי האחרון, ממלון לאונרדו קלאב בים המלח .

צילום: רונית נחושתן ובר יהוד

במהלך היום שדרן הרדיו חמי גדסי אירח בין היתר את כוכב הילדים מני ממטרה, את היוטיובר –דניס צ’רקוב, וגם את שחקן מכבי תל אביב יוריס ואן אובריים.

כוכב הילדים , מני ממטרה : “כיף גדול להיות בשידור המדהים הזה. אני שמח להגיע לים המלח, ולשמח את הילדים שנמצאים כבר חודשיים כאן. אנחנו עם מאוחד , וחייבים להמשיך כך ולכבד אחד את השני גם אחרי הניצחון במלחמה.

נהיה לי קהל חדש , שזה קהל החיילים ,אני עושה להם את “אני כוכב בים”, ואת מצעד החיקויים .זה בלתי נתפס שהשיר שלי הפך לעינויי למחבלים”.

כזכור בחודש שעבר התפרסם סרטון שצולם ובו משמיעים את הלהיט שלו למחבלי חמאס כדי לענות אותם

צילום: רונית נחושתן ובר יהוד

שדרן רדיו לב המדינה ,חמי גדסי סיפר :” אנחנו כאן בים המלח, עם יותר מ-500 ילדים של משפחות שפונו משדרות ויישובי עוטף עזה . הכנו מסך מאוד גדול שמחובר לאולפן שלנו בראשון לציון ונדליק יחד נר ראשון של חנוכה .

לבקשת הילדים הבאנו את היוטיובר – דניס צ’רקוב ונציגי מכבי תל אביב בכדורגל שהגיעו עם הרבה מתנות ופרסים לילדים”.

הזמר ליאור פרחי והשדרנית קרן גדיש מילוא שידרו מהאולפן בראשון לציון את התוכנית “חשמל באוויר” , עם ברכות והקדשות .

ארי שמאי שידר את התוכנית : “אהבנו” בגרסה מיוחדת “ציונית ואף מגוייסת” ושוחח עם הרב שמעון אלהרר- מנהל בית חב”ד, איזור ים המלח שסיפר:” כאשר פרצה המלחמה הבנו שאנחנו צריכים לעשות מעשה.

קרדיט: האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אני ואשתי הגענו לכאן , החלטנו להקים בית ספר לילדים המפונים, התחלנו לחבור לעיריית שדרות ולמשרד החינוך. שכרנו מקום, עשינו רישום, תוך 4 ימים כבר היו 150 ילדים רשומים לבית הספר .

אנחנו חייבים להאיר ולשמוח, זה הכוח שלנו והנשק שלנו. לתדלק שמחה ולשמח”.

היוטיובר– דניס צ’רקוב אמר לילדים :” אתם גיבורים אמיתיים! בזכות הכוח שלכם והאומץ שלכם החיילים שלנו ממשיכים עד לניצחון!

קרדיט : סלפי שצילם דניס צ’רקוב

הדבר הכי חשוב שאנחנו יכולים לעשות עכשיו כאזרחים זה לשמור על האחדות המקסימה שיש בעם, לטפח ולחזק אותה כי זה מה שנותן לצבא החזק שלנו את השקט לנצח!”

מרדיו לב המדינה נמסר:

רדיו ״לב המדינה״ 91 FM הגיע לים המלח, כדי להרים את המורל ולחזק את ילדי העוטף עם הכוכב מני ממטרה, דניס צ׳רקובהיוטיובר, נציגי מכבי תל אביב בכדורגל והרב אלהרר שהדליק נר ראשון של חנוכה.

זו זכות להירתם, לעזור ולשמח את עם ישראל בכלל, ואת ילדי ישראל בפרט כחלק מעם אחד חזק ומאוחד. תודה רבה ל״אמיגו״ שתרמו משחקים

ל״צומת ספרים״ שתרמו ספרים

ולאנשים פרטיים שתרמו מתנות בעילום שם.

נמשיך לתרום לעידוד רוח העם בכל אפשרות שתהיה לנו!

רדיו ״לב המדינה״ 91 FM מחזקים את הלב ומרימים את הראש!

השארת תגובה