כל ישראל ערבים זה לזה: כזה מיזם מחמם לב ומפיץ אור ,עוד לא היה בשכונות ראשון לציון

עידן אברהם , תודה רבה לעוסקים במלאכה. צילום עצמי עידן אברהם.

עידן אברהם פעיל חברתי בשכונת מגוריו מישור הנוף בראשון לציון ,הוקפץ למילואים בדרום מאותה שבת ארורה ,השבת השחורה 7.10.23 מאז יצא רק פעמיים להתרעננות של כמה שעות בבית וחזרה לאיזור הכינוס בדרום

צילום:פרטי.

עידן מספר שהחבר’ה בשטח שומרים על מורל גבוה ומוכנים להמשיך כמה שרק צריך עד לניצחון. בשיחות הטלפון עם הבית שאל אותו בנו האם ידליקו יחדיו נרות חנוכה וזה טיפה העיב על מצב הרוח, חג חנוכה חג של אור ושמחה לילדים וכל אנשי המילואים נמצאים באותו מצב ולא יכולים לחגוג עם משפחתם.

צילום:פרטי.

מי שהרימו את הכפפה וראו את המתרחש בשטח הם רבני שכונות העיר , הרבנים של תנועת חב”ד . רב שכונת מישור הנוף , הרב ינון ששון פרסם מנשר גם שחולק ברחבי השכונה, גם בקבוצות הוואצאפ והפייסבוק תוך שהוא נעזר במנהל הקבוצות והפעיל החברתי מיקי אלון, חברו של עידן, ובמסר אותו הוא העביר הוא פונה למשפחתם של משרתי המילואים ומבקש להגיע לבתיהם ולערוך את טקס הדלקת החנוכיה יחד עם כל בני המשפחה שנשארו בביתם, כדי להפיץ אור של אהבה ואחדות בחג האור ,חג חנוכה.

לאחר תיאומים עם משפחות בשכונת מישור הנוף ונווה הדרים הגיע הרב ינון ששון עם מלווים וחלק מילדיו למשפחת אברהם ושם ערך את טקס הדלקת הנרות כדת וכדין עם שמחה גדולה ואפילו עם מתנות נחמדות לילדים ששמחו מאוד.

צילום:פרטי.

באחדות ואור יחד ננצח !

צילום:פרטי.
צילום:פרטי.
עידן אברהם עם מתנדבת שבאה לעזור בהכנת ארוחה, עינת שרוף כמובן . חג חנוכה שמח. צילום: פרטי.

השארת תגובה