תחנת רכבת ראשון לציון הראשונים תפתח מחדש

החל מיום ראשון, 31.12.23, תיפתח מחדש תחנת ראשון לציון הראשונים הראשונים ורכבות בקו ראשל”צ הראשונים – לוד יופעלו כבשגרה.

לאחר תקופה שבה תחנת הרכבת לא פעלה כסדרה רכבת ישראל מודיעה כי התחנה תחזור לפעילות

התושבים עדיין מחכים לבשורה של חיבור התחנה לתחנת משה דיין והגדלת טווח הנסיעה

לצד זאת, תגדל תדירות הרכבות בקו אשקלון – ראשון לציון משה דיין – הרצליה (העובר בתחנות טבעת השרון) לשתי רכבות בשעה, לאורך כל שעות הפעילות. 

ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך:

“תושבות ותושבים יקרים,מתניעים את הרכבת מחדש! 🚆לאחר שרבים מכם פנו אליי באשר לסגירת תחנת רכבת ראשונים – אני שמח לבשר שלאחר הפסקה מאולצת בעקבות הלחימה, ובעקבות לחץ שהפעלנו אל מול משרד התחבורה, הרכבת תחזור לפעילות החל מיום א׳ 31.12.23.אנו נדאג לרווחת משתמשי הרכבת, שבנוסף לתפקודה הרגיל, תפעל בתדירות גבוהה בשעות הלחץ.מאחל נסיעה נעימה ובשורות טובות🙏🏻”

דוברות רכבת ישראל:

רכבת ישראל ממשיכה במגמת עיבוי השירות ברחבי הארץ ומודיעה על חזרתה לפעילות של תחנת הראשונים וכן על הגדלת תדירות הרכבות בקו אשקלון-ראשל”צ משה דיין-הרצליה

רכבת ישראל פועלת בהתאם להנחיות משרד התחבורה וגורמי הביטחון ומודיעה על פעימה נוספת בתהליך חידוש השירות ברחבי הארץ. 
החל מיום ראשון 31.12.23 תיפתח מחדש תחנות ראשל”צ הראשונים ורכבות בקו ראשל”צ הראשונים-לוד יופעלו כבשגרה. 
לצד זאת, מודיעה רכבת ישראל על הגדלת תדירות הרכבות בקו אשקלון-ראשון לציון משה דיין-הרצליה (העובר בתחנות טבעת השרון) לשתי רכבות בשעה לאורך כל שעות הפעילות. זו תתוגבר באופן נקודתי בשעות השיא לצורך וויסות העומסים. 
לנוסעים מומלץ להתעדכן במידע המלא אודות זמני הרכבות ומסלולן באתר האינטרנט של רכבת ישראל, היישומון, או מוקד השירות הטלפוני במספר *5770. 

ברכבת ממשיכים לפעול כל העת לחידוש השירות בתחנות נוספות וצמצום השפעות המצב הביטחוני ובדגש על מחסור בצוותים כתוצאה מגיוס של כ-900 עובדים למילואים, מחציתם אנשי אבטחה המהווים אוכלוסייה קרבית וצעירה המגויסת בד”כ ראשונה): מגייסים ומכשירים צוותים נוספים, מסיטים כוח אדם ממטה החברה, מגייסים עובדים אשר פרשו לגמלאות ומקפיאים פרישות עובדים. “

השארת תגובה