מנכ”ל פולירון קובי פודה עשה את הבלתי יאמן באירועי השבעה באוקטובר

בתמונה קובי פודה בעת קבלת התעודה בראשון לציון

בית הספר לעיצוב וחדשנות של המכללה למינהל ראשון לציון העניק תעודת הוקרה למנכ״ל פולירון קובי פודה על תפקודו באירועי השבעה באוקטובר

השבוע התקיים בבית הספר לעיצוב וחדשנות של המסלול האקדמי המכללה למינהל מעמד מרגש, תעודת הוקרה מיוחדת הוענקה לקובי פודה, מנכ״ל פולירון, על תפקודו יוצא הדופן באירועי השבעה באוקטובר.

פודה, תושב קיבוץ זיקים, הצליח יחד עם חברי כיתת הכוננות של הקיבוץ להציל את התושבים, תוך הפעלת שיקול דעת, תושייה רבה ויותר מהכל- חשיבה יצירתית.
על כל אלה בחרו במכללה למינהל להעניק לפודה תעודת הוקרה מיוחדת בעת שהגיע למפגש עם הסטודנטים באקסלרטור לתואר השני ביזמות וחדשנות שפתח את מחזורו התשיעי השבוע.

התוכנית, שקובי הוא אחד מבוגריה
מציעה התמחות ייחודית לקידום מיזמים יצירתיים וחדשניים משלב הרעיון ופיתוח המודל העסקי, ועד ליצירת האבטיפוס והצגה למשקיעים פוטנציאליים בסיומה.

לצד קידום המיזמים, התוכנית ממשיכה להכין את הסטודנטים לאתגרים המתהווים בחברה ומעניקה להם כלים בעלי משמעות להתמודד עם מצבים מורכבים באופן יצירתי ומחושב. כחלק מכך, המפגש עם פודה עסק בחשיבה יצירתית כרכיב בעל משמעות מכרעת במשימה ובאופן בו גם כלים תיאורטיים עשויים לשרת אותנו בשעת לחץ.

אודות המחבר

אורי אלון

אורי אלון, סרן במילואים, פעיל חברתי בראשון לציון, יזם, איש דיגיטל ושיווק בעל התמחות בשיווק דיגיטלי ועיצוב ux ui.
מנהל אתר מקומון ראשון, מנהל את קבוצת הפייסבוק "פורום תושבי ראשון לציון" המונה למעלה מ-113,000 חברים הכי גדולה בעיר.

השארת תגובה