אתם לא רוצים להחמיץ את התובנות והטיפים של דיויד מנשירוב מאמן עצמה והתפתחות לילדים נוער וספורטאים

תקשיבו לו, דיויד מנשירוב. צילום:פרטי.

היום הנוער סובל מתמיד! איך ניתן לעזור לו? הנוער היום נמצא בלחץ רב להיות “מושלם”. הם מתאמצים לקבל יחס ופידבק מהסביבה כדי להרגיש שהם מצליחים ומוערכים

כאשר בני הנוער לא מקבלים את היחס הרצוי, הם יכולים להגיע למצב שבו הם מתעללים בעצמם או באחרים כדי למשוך תשומת לב. המלחמה ואי הודאות שהתרחשו בשנה האחרונה משפיעים בצורה קיצונית על הילדים והנוער.

היה כדורגלן והפך למאמן עבור בני הנוער. צילום: פרטי.

בני הנוער מתקשים יותר בלימודים, בחברה, בתקשורת עם השני והטירוף של הרשתות החברתיות מבלבל אותם. הם מתקשים להתמודד עם הלחץ הגבוה והפחד מהעתיד. זה יכול לגרום להם להתפרק ולפגוע בעצמם או באחרים. הם יכולים להתעלם מהלימודים, להתנהל באופן לא ראוי בחברה ולהתמודד בצורה שלילית עם התקשורת החברתית. כל זה יכול להשפיע על הפיתוח האישי והחברתי שלהם.

נעים מאוד, דיויד מנשירוב – מאמן העצמה והתפתחות לילדים נוער וספורטאים. כדורגלן לשעבר שהתפתח והתעצם דרך הספורט וכיום עוזר לדור הבא להתחבר לעצמו ולהתפתח להיות מנהיגים חיוביים. בשנים האחרונות אימנתי אלפי ילדים ובתקופה האחרונה אני רואה – הנוער סובל מתמיד !

ישנן מספר דרכים לעזור לנוער להתמודד עם אתגרים אלו. ראשית, חשוב לדבר על הנושא. עלינו להבין שהצעירים עוברים תהליך קשה וזה לא דבר שהם יכולים להתמודד איתו לבד. עלינו להקשיב לצעירים ולתת להם את התמיכה והעזרה שהם צריכים. הורים יכולים לשמש דוגמא טובה ולהראות לילדים שהם מוערכים ומקובלים כפי שהם. חשוב לתת להם את היחס המתאים ולהעניק להם את הכרת השוויון שהם מחפשים.

כשהם ירגישו שהם מקובלים ומוערכים כפי שהם, הם יוכלו להתמודד עם הלחץ החברתי בצורה יעילה יותר.
כמו כן, חשוב לספק לנוער כלים להתמודד עם הלחץ החברתי והפיזי הגבוה שהם נתקלים בו והאי ודאות.
יש ללמד אותם כיצד להתמודד עם רגשות של חוסר ביטחון ולהתחיל להבין שאין אנשים מושלמים ושהם יכולים להיות מאושרים ומצליחים בדרכם האישית.
בנוסף, יש לעודד את הנוער להתעסק בפעילויות שמעניקות להם תחושת שליטה והצלחה, כמו ספורט, אמנות, ותחומים אחרים שמעוררים את יכולותיהם האישיות ומסייעים להם להתפתח ולהתגבר על אתגרים.

מעבר לכך, הבנת ההשפעה של הרשתות החברתיות על חייו והשליטה בשימושו היא דבר חיוני לנוער. המדיה החברתית מלאה בשמועות ושקרים. היכולת לזהות את ההבדל בין המציאות ברשתות החברתיות לבין המציאות האמיתית יכולה לחסוך הרבה אבחנות שגויות ולהביא להבנה מדויקת יותר של המציאות סביבנו.

יש ללמד את הנוער כיצד להשתמש ברשתות החברתיות בצורה בריאה ומאוזנת, ולהזהירם מהשפעות שליליות כמו השוואות ודיכוי ולהעניק להם כלים להתמודדות איתם.

לסיכום, הנוער היום נמצא במאבק מתמיד לקבלת אישור חיצוני ולהתמודד עם אתגרים חברתיים ונפשיים.
עלינו לדבר על הנושא ולהבין שהם עוברים תהליך קשה, לתמוך ולעזור להם להתמודד בצורה יעילה יותר עם הסיטואציה על ידי חינוך מודרני שמתמקד בפיתוח יכולות מנטליות, נפשיות וחברתיות, הבנת השפעת הרשתות החברתיות והשליטה בשימושן, חשיבה חיובית, שיפור יכולת התמודדות עם לחץ ואי-ודאות ולעודד אותם להיות עצמם.

כל אלה יכולים לסייע לנוער להתגבר על האתגרים הנוכחיים ולהתפתח לדור העתיד בצורה טובה יותר ושכל אחד יכול להשפיע ולהצליח בדרכו האישית.

דיויד מנשירוב- מאמן העצמה והתפתחות לילדים נוער וספורטאים:

deividmana@gmail.com

השארת תגובה