תושבת העיר ראשון לציון מירי ג’רופי עברה חיים מטלטלים וקשים ,למרות הקשיים הפכה לאישה מעוררת השתאות והשראה

לחשוף סיפור חיים לא פשוט כדי לתת השראה לנשים אחרות עם סיפור דומה, מירי ג’רופי. צילום:פרטי.

תושבת העיר הראשונית מירי ג׳רופי עברה חיים לא פשוטים היא החליטה לפרוש בפנינו את המשברים והטלטלות שעברה ועד למהפכים בחייה שהובילו אותה להצלחות אישיות ומיקצועיות , מירי החליטה לחשוף את סיפורה למען נשים שעוברות קשיים דומים למה שעברה , לחזק אותן ולהוות דוגמא להצלחה ויציאה מהמשברים ,לתת להן השראה!

מירי ג’רופי. צילום:פרטי.

חייה של מירי החלו ברגל ימין כמו כל זוג לאחר הנישואין בתחילת דרכו ונולדו להם 2 ילדים, אך במשך הזמן בן זוגה שינה התנהגותו והם החליטו להתגרש כשמירי היתה רק בת 24 , בחלק מהזמן שהתה מירי במקלט לנשים מוכות.

החיים נמשכו , עברו כשנתיים ומירי הכירה בן זוג חדש ויחד עימו פתחה את פרק ב’ בחייה , עוד 2 ילדים הצטרפו למשפחה בששון ושמחה, במקביל עבדו שניהם לפרנסתם ימים ארוכים וקשים , מירי נכנסה שוב להריון שהסתיים בניתוח קיסרי מוקדם , זו היתה תינוקת חמודה ולמרבה האסון נפטרה אחרי יומיים בלבד בעולם הזה, הרופאים הודיעו לה למרבה הצער שאסור לה להיכנס שוב להריון , הריון נוסף עלול לסכן את חייה , המחשבה על כך העציבה מאוד את מירי שלא רצתה לקבל את רוע הגזירה.

מירי ג’רופי. צילום:פרטי.

החיים הפכו קשים לנהל משק בית עם 4 ילדים, עסק וחובות שהחלו להצטבר גרמו למירי להתחיל לחפש עצמה ,לנסות להתאוורר בחו”ל , לבלות יותר ואז זה הגיע, נסיון להתחזק ולהתקרב לדת , טיסות לאומן , לנסות להתנתק מהעבר , פשוט לברוח .

גיל 40 הגיע והנה זה קורה ,מירי שוב בהריון ולמרות שהרופאים הזהירו אותה שהיא מסכנת את חייה , היא מחליטה למרות הכל להשאיר את ההריון. במהלך ההריון הגיעה בשורת איוב , אביה של מירי נפטר מדום לב כשהוא יחסית צעיר , מירי הרגישה שאיבדה את העוגן של חייה , האדם שהעניק לה הרבה כוחות. לאחר ה”שבעה” נכנסה מירי למצב נפשי קשה בעקבות האובדן ובבדיקה רפואית בבית החולים התברר שלעובר אין דופק ו ושוב אובדן, האבל נמשך שנים וגרם גם לפרידה מבן הזוג ולאחר זמן מה חזרו לזוגיות.

מירי ג’רופי. צילום:פרטי.

מירי חוזרת לשגרה המבורכת ומחליטה ללמוד נמרולוגיה טיפול ב-Access Bars תיקשור, ושוב בשורת איוב , אמא חולת סרטן , מירי מתייצבת לטפל בה , צמודה אליה אבל דבר לא עזר וחלה הידרדרות במצבה ולאחר כ-3 חודשים בלבד היא נפטרה וזאת לאחר 5 שנים שמירי איבדה את אביה האהוב.

בליבה של מירי גמלה החלטה להיות לבד, ללא רעשי רקע , ללא עצות מאחרים והעיקר ללא רחמים! בצעד אמיץ נפרדה מבן זוגה, ברוח טובה ובאהבה , הם החליטו להישאר חברים טובים אך לא כבני זוג.הוא תפקד תמיד כבעל ואבא למופת אך ההחלטה לפתוח דף חדש בחיים היתה חזקה יותר מכל דבר. הם מכרו את הבית ,שילמו את חובותיהם והחלו את חייהם החדשים.

על הטלטלה והמשבר הגדול של חייה שהגיע ונכנס אל חייה מספרת לנו מירי : ” בבדיקות שיגרתיות שביצעתי גילו כי יש לי סרטן שד אגרסיבי, ואני חשבתי שאני לא יכולה עוד, כבר לא מסוגלת להכיל.. נגמרו לי הכוחות, כך חשבתי..לקח לי חודשיים לעכל, חשבתי שזהו ניגמרו החיים! אז זהו שלא! התחלתי יחד עם הטיפולים של כימו, כימו, כימו, ביולוגי, ניתוח הקרנות.. ומה לא, לא פשוט, סיוט נכון?  לאאאא!זו מתנה! שנה וחצי שלמדתי את עצמי, למדתי להכיר את עצמי,מהם היכולות שלי, למדתי להאמין שהכל לטובה, ושאין משהו שאני לא יעמוד בו, רק אני יודעת מה נכון וטוב לי, חזרתי ללמוד התפתחות אישית, תיקשור, NLP,  Accedd Bard טיפול בשיטת המקור, ביליתי ימים ולילות ללא שינה עם עצמי, נהנתי מעצמי, הלכתי לסדנאות, לצד הסבל של הטיפולים, למדתי להכיר הכי טוב את עצמי, יום אני אחרי שנה וחצי סיימתי עם הכל, נחתתי בשלום, הבראתי, כן הבראתי וממשיכה עם עשיה מרובה שממלאת אותי, טוב לי “.

מירי ג’רופי הבריאה! היא מאמינה שהייעוד שלה לטפל באנשים , בתקופה שעברה היא הצליחה למצוא את עצמה, היא יודעת לפתור את הקשיים האישיים שאותם היא חווה ולעזור לעצמה ,היא מספרת לנו ברגש ועוצמה שעלינו להיות עם אנרגיות שיא, לדעת להגיע אל שלושת המקורות, בשפה המקצועית: המיינד(המחשבה),רגש וגוף כדי לרפא. אין גבול למה שיש ליקום להציע, עליכם, לדבריה , ללמוד ולקחת.

מירי ג’רופי. צילום:פרטי.

מירי מבקשת לסכם את הכתבה בכמה מילים עוצמתיות ,בבקשה: ” אז כן , אני פונה אליכם נשים יקרות, היום אני מומחית לשינוי תודעתי, ומזרימה לעצמי שפע של אנרגיה באור גדול.
* אני בריאה. * אני שמחה. * אני מטפלת אנרגטית. * אני מאמנת להתפתחות אישית צמיחה והעצמה. * מאמנת לשינוי תודעתי. * והכי חשוב אני עם בן זוגי,בעלי באושר גדול “.

השארת תגובה