האסטרולוגית צילה שיר-אל מראשון לציון מפתיעה עם ‘ניתוח’ מדוייק של ה”מאמי” הלאומי שלנו מאז השבת השחורה

האסטרולוגית צילה שיר-אל . צילום:פרטי.

האסטרולוגית המובילה בעיר צילה שיר-אל עם נסיונה רב השנים ועם פעילות חברתית עניפה כמו הקמת סניף רוטרי מקומי בראשון לציון, מפרסמת “ניתוח” מדוייק לאחת הדמויות המזוהות עם המלחמה הנוכחית דני קושמרו. קושמרו הפך להיות סוג של “מאמי” לאומי ומעניין לבדוק כיצד זה מתבטא במפה האישית שלו. אנו מכירים אותו בעיקר משנת 2008 שנה התחיל להעביר את החדשות המרכזיות בערוץ 2 לסירוגין. ביחד עם יונית לוי.

דני קושמרו פותח את הלב. צילום: מתוך ויקיפדיה.

מאז המלחמה האחרונה הסיר קושמרו את מעטה הרשמיות והעז להביע את דעותיו באופן ישיר ואף להביע רגשות ובכך חדר ללבבות רבים מהעם והפך לסוג של סלב מסוג אחר. לא עוד הפנים הרשמיות, אלא פנים חמות ואנושיות. קשה מאוד להישאר אדיש למול מה שחווינו כולנו מאז השבת השחורה ונעים לפתוח טלוויזיה ולראות פנים נעימות, מכילות ומאוד אנושיות.
הוא נולד ב10.5.1968 , מזל שור שמצד אחד אוהב חיים נוחים ופינוקים ומצד שני יש לו כוכבים רבים במזל תאומים שהם אלה שמניעים אותו לרצות להיות תמיד בתנועה , לאהוב אתגרים ולפעול תמיד “כאילו” משהו תזזיתי חבוי בך.

את אותה תזזית פנימית הוא מפנה בצורה החיובית והטובה ביותר להראות לנו את העולם מזוויות שונות ומשונות ולא פעם מכניס עצמו בכוח למצבים מסוכנים כדי לנסות ולהתנסות עוד ועוד בהליכה עד הקצה. זוהי כידוע תכונה שיכולה להוביל גם לאסון (כפי שהיה לו בתאונת האופנוע שלו) ונתפלל שלא יגיע שוב לכך.
מספר המזל שלו הינו 3 שמוסיף לו לאישיות מאפיינים של שמחה , הרפתקנות, צורך בצדק ולא יוותר על דעותיו גם אם יישאר לבד בהן, כיאה ליום הלידה שלו 10 שמעיד על אדם שאין לו בעיה להיות אינדיבידואליסט במעשיו ובדעותיו.

הוא נמצא בשנה נומרולוגית 5 שזו שנה שמאופיינת על ידי נסיעות רבות במיוחד, תקשורת רבה ולמידה תוך כדי תנועה ואכן שנה זו מתכתבת בהחלט עם ההתנהלות שלו השנה. הוא מגיע עם האופנוע שלו לכל מקום. וכאשר הוא מגיע, חשוב לו להרגיש קודם כל את רחש האנשים כיאה למי שהרגש שלו מופעל לפי המאפיינים של מזל מאזניים שחשובה להם ההרמוניה וכאשר ירגיש שהיא מופרת , אין לו בעיה להתמרד ואף להראות את רגשותיו. הוא יודע להכיל כאב ולהעביר אותה אם צריך בצורה מעולה לזולת. מאחר וכוכב התקשורת שלו נמצא במזל תאומים, שהוא מזל שמעיד על אנשים בעלי אינטליגנציה ברמה גבוהה מאוד וכיאה לאדם שמופיע מול ציבור, יש לו כפל קשב והוא יכול להקשיב למרואיין, ובאותו הזמן כבר לחשוב על השאלה הבאה. זוהי אחת התכונות שעושה אותו מראיין מעולה ורגיש מאין כמוהו שגרמו לו לאהבת הקהל.

המילה שלו היא מילה ותמיד יזכור את הבטחותיו לזולת . למעשה, בגלל כל התכונות האלה רבים מבקשים להיות חבריו, אך הוא יודע לסנן ולחבור למשפחה כשהוא צריך שקט , משהו שקורה לעיתים רחוקות.
הוא מסוג האדם שאנחנו נוהגים להגדיר כאדם חכם אמין ואיכותי ורבים מאתנו רוצים להיות בקרבתו שנותנת תחושת חסות ובטחון שהדברים יסתדרו.

שבוע שקט לכל עם ישראל ! צילה שיר אל, אסטרולוגית. נייד: 0522248626

השארת תגובה