אף עין לא נשארה יבשה: כשהצמד נס וסטילה הגיעו לראשון לציון

דרור תושב ראשון לציון שהיה באירוע מספר למקומון ראשון על מה שהתרחש בקיבוץ על החוף ראשון לציון:

שבוע טוב לכולם אתמול קיבוץ על החוף – ראשל”צ אירחו את נס X סטילה באותו יום התקשרה אמא נחושה מאוד שרצתה שהילד בן ה- 7.5 שלה יהיה בהופעה שלהם בהתחלה היו לי קצת ספקות האם הדבר מתאים לילד?

אך האמא עמדה מאחוריו וביקשה שאעשה ככל שאכול למען הילד שלה סיפרה לי את הסיפור שישר נכנס לליבי ולא יכולתי להשאר אדיש מיד התקשרתי ל-Daniel Samocha חבר קיבוץ על החוף שלרגע לא נשאר אדיש למקרה ואישר לאמא הנפלאה עם הילד שלה להגיע להופעה אך היא עוד לא ידעה שאנחנו נדאג שהילד שלה יקבל חוויה מטורפת!

הם הגיעו למקום קיבלנו אותם באהבה גדולה הם ישבו קרוב לשולחן של נס X סטילה והילד היה מרוגש מאושר והעיניים שלו ניצנצו כל כך מהתרגשות דניאל שלנו הרגיש שאפשר עוד ולקח את הילד לשולחן של נס X סטילה הם הצטלמו התחבקו והילד חזר למקומו מסופק ממש רגע לפני ההופעה Alon Ben Salomon שלנו עוד חבר קיבוץ על החוף שגם לא נשאר אדיש לדבר לקח את האמא והילד ושם אותם על הבר לידו לקח דגל ישראל תפס אותי ואמר לי אתה חייב לעלות עם הילד על הבר בהופעה (מי שמכיר אותי יודע שלעלות על הבר זה פחות אני אך למען הילד שיהיה האושר באדם אעשה הכול!)

וזה מה שעשיתי לקחתי תילד עלינו על הבר והילד היה המאושר באדם שעוד לא ידע שזה לא הסוף כי בשיר שהוא הכי אוהב ורצה לשמוע נס X סטילה העלו אותו איתם לבמה והילד היה בעננים הסתכלתי עליו והתרגשתי כל כך זה לא היה מובן מעליו והרגשתי לרגע כמו הילד הקטן ושהקסם בעולם לא נעלם.

אז תודה לאמא הנפלאה שנתנה לנו זכות לעשות מעשה נפלא תודה לקיבוץ על החוף Lishay Bukai על זכות והיכולת להגשים חלומות תודה לנס X סטילה ששיתפו פעולה והיו מקסימים❤

תודה לדניאל שלנו שהוא קסם מהלך תודה לאלון בן סלומון שלנו שהוא גם קסם מהלך ותודה לילד המקסים הזה שאני מאחל לו ולכל ילדי ישראל האהובים ימים שקטים וטובים יותר. אמן!

השארת תגובה