האסטרולוגית הראשונית צילה שיר-אל קראה וניתחה מפה אישית של אישה עוצמתית ,דעתנית ומעוררת השראה ,שכולנו מכירים

האסטרולוגית המובילה מראשון לציון צילה שיר-אל. צילום: פרטי.

שקמה ברסלר , מהפעילות היותר בולטות של המחאה המשפטית, התפרסמה שוב לאחרונה ומעניין מאוד להכיר את אישיותה מזווית אסטרולוגית. שקמה ברסלר, היא סמל לאשה עוצמתית ודעתנית, אף מבלי שהתכוונה לכך. לפי המפה האישית שלה היא אינה מחפשת פרסום או תהילה כלשהי ומה שמניע אותה לפעולה היא תפיסת העולם האידיאלית שלה למען החלש ולמען החרות והצדק ולא תסבול דיכוי בצורה כלשהי. זהו המוטו בחיים שלה

שקמה ברסלר. צילום: ויקיפדיה.

שקמה נולדה בתאריך 10.7.1980 . כבר יום הלידה שלה בסימן הספרה 1 , מצביע על עובדה היותה אישיות עצמאית שאינה אוהבת שאומרים לה מה לעשות ואין לה בעיה לפעול לבד ולהיות אינדיבידואליסטית, ביחס לאמונות ולערכים שלה.

מספר הגורל שלה שהוא קבוע ובלתי ניתן לשינוי הינו 8 שמעיד על אדם שיש לו את הכוח והיכולת להתמודד עם קשיים , בירוקרטיה , להחליט לקחת החלטות קשות בלית ברירה ולעמוד בהן. היא הוכיחה לעצמה תכונה זו כאשר נכנסה אל תוך המערבולת של המהפכה המשפטית מתוך אמונה ואידיאלים שמה שהיא עושה, הוא הכי נכון והיא פועלת לטובת הכלל והעם. היא מאוד מאוד אכפתית, דואגת , רגישה וחשוב לה מה שקורה עם אנשים ולכן נסחפה עם עמדותיה להוביל את המהפכה המשפטית ואף עמדה בראשה , כיוון שהיא מנהיגה טבעית – מבלי להתאמץ לשם כך.
אחד הכוכבים החזקים ביותר במפה שלה הוא כוכב אוראנוס שמצד אחד שומר על העצמאות והייחודיות שלו ויפעל למען אידאלים נעלים כיאה לדרכה של מדינה נאורה, ומצד שני לכוכב זה אין שום בעיה לשבור מסגרות ואמונות שאינן משרתות ומתאימות יותר ולכן היא מאמינה בדרכה.

כיאה למזל סרטן היא אינה פועלת באופן אימפולסיבי ודאגתה לשלום הפרט תהייה מרובה במיוחד, ולפעמים על חשבון עצמה. מאחר והיא שוחרת שלום וצדק היא נלחמת למען מטרה זו ומוכנה לשלם את המחיר הנדרש. יש לה מחשבה חוקרת ולעולם לא תסתפק בתשובה שטחית ותמיד תנסה להבין את המניעים לתשובה, בין אם זה ברמה המחקרית ובין אם זה בשיחה בין אנשים. יש לה יכולת לאסוף את כל הנתונים שקיבלה בחשיבתה לפרטי פרטים ולבנות מהלך. לכך עוזרת כמובן העובדה שיש לה זיכרון מצוין לגבי כל דבר, בין אישי ובין מקצועי.

אחד הדברים שמנחה אותה בדרכה הוא שיש לה תפיסת עולם משלה כיצד העולם צריך להתנהל ובהתאם לכך היא מגבשת את דעותיה ואף את חבריה הקרובים שנהנים להיות בקרבתה, אך אין לה את הזמן המספיק לכך.

מבחינה נומרולוגית היא נמצאת בשנה 7 שזוהי שנה של הסתגרות במידה מסוימת ומחשבות של מה נכון וכדאי לעשות ובעיקר מהי הדרך הנכונה לכך. תקופת המלחמה תפסה אותה בדיוק בזמן זה ולכן לא שמענו עליה עד עכשיו. היא לא תיצור בעצמה מלחמה ולא תדרוך על אנשים כדי להגיע לפסגה – זו לא דרכה, אך אין לה בעיה להשיב מלחמה במקום שהיא בטוחה בצדקתה כפי שקורה עכשיו , כאשר מטילים בה דופי.
רק לקראת סוף השנה הנוכחית היא תדע להחליט לאן נושבת הרוח עבורה כיוון שהתעסקות בנושאים המדיניים לוקחים אותה הרחק מהאידיאלים עליה בנתה את הקריירה המקצועית שלה. סביר להניח שגם בחודשים הקרובים לא נשמע ממנה בצורה ישירה מה דעתה, אך מי שהקשיב לה כבר הבין לאן נושבת הרוח כאשר ענתה לתשובה שנשאלה שאם הממשלה לא תחליט על תאריך בחירות , ייאלצו לעזור לה להחליט וזוהי הסנונית הראשונה לעשייה שתגיע רק בעוד מספר חודשים.

אין ספק שהיא דמות מיוחדת ומודל להשראה לנשים רבות שבתקופה זו נושאות בנטל . נראה שבשנים הקרובות נמשיך לשמוע ממנה וקולה לא ייעלם , אלא רק יגבר. בהצלחה לה ולכולנו. שבוע טוב צילה שיר אל, אסטרולוגית. נייד 0522248626

השארת תגובה