לקראת הבחירות לרשויות המקומיות הקבוצות ברשתות החברתיות בראשון לציון רותחות

צילום: אילוסטרציה PX

בסוף החודש 27.2.2024 יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות הלחץ והמתח בקרב המתמודדים הולכים וגוברים ככל שמתקרבים לקו הסיום. עד לפני כמה שנים ה”קרבות” היו בעיקר ברחובות כשתומכים מהמחנות השונים היו תולשים אחד לשני את השילוט או בעבר את הניילונים המודפסים שהיו נתלים לאורך עשרות מטרים על גדרות ואיי תנועה ,היום גם בגלל הרצון לשמור על הסביבה וגם בגלל האינטרנט ה”קרבות” עברו לרשתות החברתיות בעיקר לפייסבוק ולוואצאפ וככל שהימים עוברים הויכוחים הופכים לריבים והיום ה”קרב” הפך ל”קרב מהלומות” בקבוצות הוואצאפ של מיכאל פרי

צילום אילוסטרציה PX.

ליקטנו למענכם כמה ציטוטים ו”פניני לשון” של המתמודדים השונים, כאשר הגדילה לעשות היום מתמודדת סיעת הליכוד עו”ד מילי וייס ורסנו כשחשפה את דעתה על המועמד לרשות העיר חבר מועצת העיר איצעק אבשלומוב, האם זו דעתה האישית או דעתם של כל חברי סיעת הצעירים ומחל בעיר?

עו”ד מילי וייס ורסנו מועמדת סיעת הצעירים ומחל: ” אדון אבשלומוב היקר, היות ואתה עדיין חלק מהקואליציה. היית שם כל הקדנציה אתה עדיין שם ומקום שישי לא יכלו להציע לך היות ועידן מזרחי מקום שישי שהיה שני אצל רז ואתה רביעי אצל ליאל.

בהצעה של דורון לא לתת היתרים פעם אחר פעם הצבעת נגד הצעתו על אף שהיא היתה נכונה רואים מה קרה. בעד מינוי ראש מנהלת תחבורה היית בעד היחיד שהצביע נגד היה דורון אוזן.

מטווח 24 היית בעד חברי המועצה דורון אוזן ומירב שמואל הצביעו נגד. דורון גם הגיש הצעה לסדר בענין.
אתה הצבעת יחד עם חברי סיעתך בעד כל תוכנית אופרטיבית שהועלתה במועצה לגבי מתקן הפסולת לא היית חריג ולא הצבעת או התנגדת תפסיק להיות תמים.
אתה עדיין מחזיק תיק תחבורה התיק שהתנהל לצד בעיות הנקיון לכושל ביותר מי עשה מה עשה יכולת לוותר על התפקיד בפועל נשארת עד היום וזה מוזר בדר״כ מי שיוצא לאופוזיציה לא מחזיק תיק לשכה מזכירה אז בוא נודה אתה מועמד מדומה שבא לקושש קולות מאלו שהתנגדו לרז שבפועל היית איתו לאורך כל הדרך למעשה עד היום.

תתמודד לבד למועצה לא תחת ליאל ונראה אותך מביא מנדטים כפי שעשו דורון אוזן איתן שלום ואחרים.
כאן אתה מועמד כי הוצע לך מקום גבוה וסיפרו לך שאתה תקבל את קולות האנטי אז הציבור לא מטומטם הוא יודע שאתה ״בקואליציה״ רק מוסווה.
קומה 4 לשכה מזכירה זה לא יכול לקרות לאיש אופוזיציה . אריה כהן יצא לאופוזיציה  נלקחו ממנו טייטל משנה יראהע ,תקציבים לשכה ומזכירה אז איך רק לך השאירו?

בנו מעגל תנועה לפני שנתיים במתחם G נרדמת בשמירה. נת״ע עשתה מה שרוצה נרדמת בשמירה.
נתצ החלו לצוץ נרדמת בשמירה. עכשיו הפוך לגבי מעגל התנועה דורון אוזן היה זה שהציף את הבעיה עד שטופלה חצי שנה אחרי. הכאוס בכבישים כנ״ל
נתצ בז׳בוטינסקי והרצל כנ״ל. לא רציני “עו”ד מילי וייס ורסנו מרשימת הליכוד.

חבר מועצת העיר ויו”ר האופוזיציה דורון אוזן מועמד מטעם סיעת הצעירים ומחל עם המועמדת מטעם סיעת הליכוד עו”ד מילי וייס ורסנו. צילום: מהפרסומים ברשתות.

חבר מועצת העיר והמועמד לרשות העיר איציק אבשלומוב מגיב: ” ממש לא נכון ,הוצע לי מקום שישי.
ופרשתי לדרכי בשל אי הסכמות על התערבות של משרדים ממשלתיים בניהול העיר. לפחות בתחום התחבורה ואגב יש עוד תחומים. ההחלטה שאשאר בקואליציה הייתה בשל הידע הרב שהיה לי בכל הקשור לנת”ע והרכבת הקלה וכל הצרת הנתיבים שהיו באזור הקניונים. וההחלטה שקיבלתי נשאה פרי בכך שהחזרתי את הכיכר בנדב בסקינד.
חיברתי שוב בין שני צידי  מתחם G, ופעלתי להרחבה של רחוב לישנסקי בצומת עם משה דיין, וכן הרחבת רח ילדי טהרן ,והגדלת רדיוס הכיכר העליונה בבסקינד.
כל נושא הריצה לראשות העיר התחיל מכך שלא הסכמתי לאפשר לכל משרד כזה או אחר לעשות בעיר כרצונו.
והתאכזבתי מהנהלת העיר שלא עמדה מאחורי ,אלא רק לקראת סוף הקדנציה כאשר מערב העיר הפך למחנק תחבורתי.
אני חושב שהרבה החלטות היו שגויות, ועל כן יש צורך בשינוי, העיר צריכה מנהיגות קשוחה יותר מול ההנחתות שהורידו לנו כאן,
ועם כל הכבוד לחברי דורון אוזן , חלק לא מבוטל  התקבל בגלל חברי מפלגת האם אליה חבר דורון  לאחרונה.
אני כאן כדי לעמוד ולשמור על העיר כי גם אני תושב ולצערי אני בין היחידים שצועק את צעקת העיר ,השאר קצת יותר שקטים.
אז ביום הבחירות לא לשכוח תגוללו אחורה ברשתות ותראו שניהלתי חמש שנים של מאבק צודק למען התושבים.

את טועה ומטעה, האם זה בכוונה? הרי הייתי מקום שלישי אצל ליאל, תבדקי לפני שאת כותבת דברים לא נכונים.ואני יכולתי להיות סגור עוד לפני עידן .
ששם מסיבות שאינן ידועות לי היו חילוקי דעות.ואם לא הייתי עדיין במקומי כל מערה העיר היה נראה ומתנהל בצורה פקוקה. תבדקי לפני שאת כותבת. אני מניח שאת מנסה לקדם פוליטיקאי כלשהוא אבל תדייקי במילים. ולגבי מטווח 24 אני עדיין תומך בהפיכת המקום לשמורת טבע. ואני גם אמשיך עם זה הלאה.

אני מבין שאת תומכת בדורון, וכבודו במקומו , אבל מנהל מנהלת מונה כאן מתוך מחשבה להפוך את העיר למרכז תחבורה מטרופוליני. לדאבוני לא ידעתי את כל ההשתלשלות הפוליטית של איך ,מי, ומה הביא את אותו מנהל. ואחרי שהבנתי הראיתי לו את הדרך החוצה. ובואי נגיד שהמערכת הפוליטית שחברי נמצא בה דאגה לאותו מנהל להתקדם ללמעלה. כן לצערי עשו סיבוב על הציבור. פרויקטים שיכלו להסתיים בשבוע לקחו שנה (רח התקומה) למשל. ביתר המקרים עצרתי בעדם ובתקומה אף הפגנתי מולם. הייתי שם מתוקף תפקידי ובחרתי לנתק מגע. בזמן שחברי היה בחוץ וחתם הסכם עתידי. יקח לו זמן ויבין שההתנהלות שבאה מלמעלה מוכתבת במקח טעות לתושבים “.

דעתנו על ההתנהלות שמורה במערכת ואנחנו די דומים בחשיבה. ניהול יחצ”ני מידי ללא עמידה על טובת התושבים. הבעיה היא שחלק גדול מהפעילות שנעשתה פה בעיר החלה ממפלגת האם שאליה חברת. אני מקווה שתצליח לעצור את כל התוכניות שהופכות את ראשון למפרץ חיפה. ומכיוון שאףאחד לא היה מספיק אמיץ להתמודד על תפקיד המבוגר האחראי כאן בעיר, החלטתי שאני מתמודד, ולו רק כדי שאוכל לעצור אפילו חלק מהמפעלים המזהמים.אני לפחות מנסה ” .

חבר מועצת העיר ויו”ר האופוזיציה דורון אוזן מועמד מטעם סיעת הצעירים ומחל: ” אתה עדיין מחזיק תיק,לשכה מזכירה לבריאות כמובן אבל מי שבאופוזיציה לא יכול להשאר בתפקידים והטייטל משנה אלא אם זה חלק ממחשבה כוללת להביא קולות של האנטי תתרכז בזה. ויאללה בשורות טובות.

לגבי מפלגת האם קשה לך לומר שהחשב הכללי באוצר שהוביל את המהלך בשנים 2013-14 עד למכרז היה בתקופת מפלגת האם שלך יש עתיד אז תפסיק לספר סיפורים כי אני מחזיק את כל ההתכתבויות בנושא מכלי חוק חופש המידע וכיו״ר ועדת הביקורת.
אבל אם זה עושה לך טוב תהנה “.

חבר מועצת העיר והמועמד לרשות העיר איציק אבשלומוב: ” דורון חבר יקר, הרבה פעמים טענת שאתה נגד, אז למה למען השם ? למה חברת למשהו שאת מתנגד אליו????? ואני? אני נשארתי רק בגלל שאני מכיר את כל המחלות התחבורתיות שהביאו אלינו.וכן לאחר שמומחה התחבורה הלך הלאה עם השר המהולל מישהו היה צריך להישאר ולתקן.
והיה הרבה, ואני לא מבין למה במקום לתמוך בשינוי אתה יוצא כנגדי, אני זוכר שדב צור עשה לך מעשה שלא יעשה ועמדתי לצידך, ופרשתי לאופוזיציה כי זה היה מעשה מעליב. במקרה שלי אחרי שמנהל המנהלת הלך זה עניין מקצועי

חבר מועצת העיר ויו”ר האופוזיציה דורון אוזן מועמד מטעם סיעת הצעירים ומחל: ” דרך אגב חייב להוסיף הבהרה תתחיל לשנן סיעת מחל והצעירים הצעירים ומחל למועצת העיר. 2 סיעות שעשו מיזוג, סיעת הצעירים וסיעת מחל. כפי שעשו אחרים כמו ג׳מיל ונועם חדד, ש”ס וסרוגים מרצ ועוד משהו,רייף ויבגני
זה דבר מקובל לעשות מיזוגים.
תברר מי חבר תנועת הליכוד בכללי ותגלה שרבים מהמתמודדים חברי תנועת הליכוד ויש גם חברי מרכז חלק מהם. תעשה ש.ב. במקום לזרוק מפלגת האם. דרך אגב תיק להגנת הסביבה באותם שנים היה בידיים של נציג מפלגת העבודה “.

חבר מועצת העיר והמועמד לרשות העיר איציק אבשלומוב: לא נגדך. שהפעילים שלך יצאו נגדי פעם אחר פעם ואשב בשקט??? נראה לך שככה זה עובד לא אצלי “.

חבר מועצת העיר ויו”ר האופוזיציה דורון אוזן מועמד מטעם סיעת הצעירים ומחל: ” שיתרכזו בעשייה בתוכניות ויפסיקו להגיב באופן שלילי לכל פרסום שאני וחבריי מעלים שאין בהם שום תקיפה לא כלפיך ולא כלפי אף אחד אישית אלא רק נגד התנהלות בנושא הספציפי. תהיה בריא. שפעיליך לא יצאו נגד כל תוכנית שאנחנו מעלים לא תקבל שום תגובה אבל שהם חוזרים על המנטרה הקבועה בכל נושא אל תצפה שאשאר אדיש. יאללה בשורות טובות דבריי הובנו תגרום להם לחלחל אנחנו לא אויבים ברמה האישית רק יריבות פוליטית בחודש זה ואתה יודע זאת מצוין. יום טוב לכולם יש הרבה עבודה לפנינו “.

חבר מועצת העיר והמועמד לרשות העיר איציק אבשלומוב: ,” אני קורא כאן לכל מי שתומך בי, לא אני ולא מטעמי עובדים על קמפיין שלילי או תקיפת מועמדים אחרים. אני לפני הבחירות שוחחתי עם 2 חברי מועצה שחשבו לרוץ לראשות העיר. בסופו של דבר הם בחרו שלא לרוץ מסיבות השמורות עימם.
אני בחרתי שכן. מי שרוצה ניהול קשוח יותר ,ומתפשר פחות פשוט ייתן לי את קולו. ומי שלא, יקבל עיר ידועה מראש “.

גולש בקבוצות בשם ברק: ” כל מי שחתם לרז (בתרגיל שחמט של כיתה ג), בעצם מסר את המנדטים שלו לרז מכוון שיש פחות תפקידים מחתומים”

חבר מועצת העיר ויו”ר האופוזיציה דורון אוזן מועמד מטעם סיעת הצעירים ומחל: “מוזמן לשאול את עמותה ראשונים תגיד לה אם היתה בקשר איתי לאחר הפגישה עם השרה והפניה לראה״ע. אל תדבר סתם.
דבר נוסף אל תצפה שמירב ואנוכי נוכל לגבור על הקואליציה למרות שניסינו ובכמה הזדמנויות הצלחנו אבל העלינו סוגיות ויש לכך אסמכתאות. לגבי שמורת טבע מי שהצביע בעד מטווח 24 כפי שהוצג לא מדובר רק על שמורת טבע אלא על תוכנית עסקית למגורים מסחר מלונאות שהוצגה ע״י הצוות אז מספיק לחרטט.
יש גבול “.

גולש בקבוצות בשם ברק: רז לא מתנגד למפעל ואתה חברת אליו. מה יש עוד להגיד? אתה תפעל מתוך הקואליציה נגד רז? תוכל אבל להצטלם איתו יחד עם כל שאר הבדרנים “.

חבר מועצת העיר ויו”ר האופוזיציה דורון אוזן מועמד מטעם סיעת הצעירים ומחל: ” אנחנו נגד המתקן ועשינו פעולות ונמשיך. אנחנו נפעל למען הציבור תתתעורר אתה מדבר איתי שהבאתי 3 מנדטים סיעה עצמאית לא עם איזה ילד שנבחר למועצה בפעם הראשונה וגם לא בזכות עצמו אלא חלק מסיעה “.

גולש בקבוצות בשם ברק: הבאת 3 מנדטים כי התנגדת לרז. נראה עכשיו כמה תביא. אין שום סיבה לבחור בך (או בכל מי שחתם לו) כי חתמת לרז. מי שרוצה את לרז , יבחר במקור “.

חבר מועצת העיר ויו”ר האופוזיציה דורון אוזן מועמד מטעם סיעת הצעירים ומחל: ” מה קשור רז זה הבחירות 2018 לפני שרז הפך לראש עיר. ולפני זה הבאתי 2 מנדטים. אז תתחילו לעבוד במקום רק לדבר “.

המשך יבוא…..

השארת תגובה