ויקטורי משיקה את סניף הדגל החדש בראשון לציון

צילום: מקומון ראשון

רשת ויקטורי משיקה היום בראשון לציון את הסניף ה-68 שלה והשלישי בעיר. מדובר בסניף הגדול ביותר בארץ עם 3,600 מ”ר ומגוון מוצרים ומחלקות לצד המבצעים המשתלמים ביותר בישראל.

אייל רביד, מנכ”ל ויקטורי: “הצרכנים מביעים בנו את אמונם, ואנחנו שמחים להביא את בשורת המחירים המשתלמים בישראל לאזורים נוספים במדינה”

צילום: מקומון ראשון

לאחר שנה של הכנות נחנך היום בראשון לציון סניף הדגל של רשת “ויקטורי” ברחוב בנימין שמוטקין 29 בעיר.

הסניף, שהוא השלישי בעיר וה-68 בסה”כ של הרשת, הוא הגדול ביותר בארץ ומתפרש על גודל של 3,600 מ”ר בהם כל המחלקות והמוצרים הטריים ביותר בהם ירקניה, מעדניית גבינות, מאפייה ומחלקת בשרים טריים שזוכה שוב ושוב בציונים גבוהים במבחני הבשר הטרי.

צילום: מקומון ראשון

בסניף ייהנו הצרכנים מהמבצעים הקבועים של הרשת: ראשון-שני ויקטורי בייבי שמציע מבחר מוצרי תינוקות במחירים משתלמים, שני צמחוני המציע מבצעים והנחות תחליפי חלב, תחליפי בשר, מוצרים ללא גלוטן ועוד, מבצע “שלישוק” במסגרתו נמכרת תוצרת חקלאית ישראלית במחירי שוק, מבצעי שוק הבשר והדגים ברביעי ובחמישי והאורנג’ פרידיי שמביא מדי שישי נבחרת מוצרים במחירים מנצחים.

כמו כן, מחזיקי חבר מועדון ויקטורי כרטיס אשראי ויקטורי מקס זוכים במגוון רחב של הטבות והנחות ברשתות המובילות בישראל.

צילום: מקומון ראשון

אייל רביד, מנכ”ל הרשת: “כל פתיחת סניף היא אירוע מרגש ובוודאי בתקופה כזו, אחרי שנה של עבודה עצימה זוהי זכות גדולה לפתוח את סניף הדגל שלנו. הצרכנים מביעים את אמונם בנו פעם אחר פעם ואנחנו שמחים מאוד על כך וגאים לפתוח את הסניף השלישי בראשון לציון והגדול ביותר ברשת כך שתושבים נוספים יוכלו להנות מבשורת המחיר, הטעם והטריות של ויקטורי”

צילום: ויקטורי
צילום: מקומון ראשון

תגובה אחת

  1. דין הגב

    הכל טוב ויפה אבל חניה ציבורית מצומצמת לציבור.

השארת תגובה