שניים מחבריה נרצחו בפסטיבל ‘נובה ‘, היא נכנסה לדיכאון, העסק קרס מהמצב, אבל מאמנת הכושר ילין כהן בת ה-25 קמה מהשבר הגדול

ילין כהן, ממשבר להזדמנות. צילום: עדי אדרי.

מאמנת הכושר ילין כהן בת ה-25 עברה את התקופה הקשה בחייה ועכשיו היא “מתפוצצת” מאנרגיה חיובית, החלה להתחזק ולשקם את העסק, היא החליטה לספר את סיפורה, את מה שעבר עליה בחודשים האחרונים מהשבת השחורה, ולתת לנשים כאן המון המון חיזוקים וטיפים לצאת מהשבר, לצאת מהמשבר, זהו סיפורה של ילין כהן

ילין כהן. צילום: פרטי.

ילין כהן מספרת: ” זאת לא עוד סתם כתבה על סטודיו לאימוני כושר סטנדרטי, מבטיחה שבסופה גם את תהיי מכורה כמוני וכמו עוד מאות נשים. נעים מאוד ילין כהן בת 25 , 1.55 של גובה מפוצצת באנרגיה, ממושב ברכיה סמוך לאשקלון .

אני בעלת סטודיו לאימוני כושר לנשים YC STUDIO FITNESS ואם כל זה לא מספיק אז אני גם סטודנטית שנה שלישית לתואר ראשון בחינוך גופני. עוד לפני שהתגייסתי ידעתי מה יהיה הייעוד שלי בחיים ,הייתי מדא”גית בצבא שזה מדריכת אימון גופני ושירתתי בהנדסה קרבית בבהלצ 14.

האימון הגופני הוא חלק מ”ההחלמה”. צילום: פרטי.

לאחר השירות הצבאי , התעסקתי בלהקים את הבייבי שלי . ידעתי שזה לא יהיה סתם סטודיו .. זה יהיה בית פתוח לנשים כל כך חזקות שזה יהיה המקום הכי טבעי שלהן .. מקום של פריקה , התחזקות ,טעינת אנרגיות , ירידה וחיטוב . והכל במקום אחד .

לכן המוטו של הסטודיו שלי הוא “הדרך חשובה לא פחות מהתוצאה” עם שילוב של אורח חיים בריא והנאה בו זמנית שכל זה נמצא בחבילה אחת.

מתאמנת של ילין בוואצאפ.

כמו אחד המשפטים שרשומים לי על הקיר בסטודיו .. “אכלת? נהנת? יופי, תברכי השכל ילך לתח**!” בסופו של דבר אנחנו ישראלים ואוכל זה חלק בלתי נפרד מאיתנו. הכל עניין של איזונים. אז גם אם אכלת “ונפלת” לא לבכות על זה , תהני מזה ואחר כך תאזני והכל יהיה בסדר … ממשיכים קדימה.

ילין ממליצה לא לוותר לדחוף קדימה. צילום: פרטי.

בסטודיו תמצאי אימוני טרמפולינות פוצצים באנרגיות שבעצם את מרגישה במסיבת אחת גדולה ולא באימון, אימוני כוח שעובדים עם משקלים / משקל גוף עם המון תרגילים מאתגרים ומחטבים שכל אישה צריכה ורוצה , אימוני פילאטיס מזרן לשיפור טווחי תנועה , מניעת פציעות ,שיפור טכניקה , גמישות ועבודה על שרירי ליבה והתארכות . ישנם עוד מגוון אימונים בסטודיו שיביאו אותך לתוצאה הכי טובה של עצמך , שיגרמו לך להנות מהדרך הרבה יותר ממה שאת חושבת. שילוב של כל העולמות האלה יביאו אותך לשלמות.
תקופת המלחמה פגעה בי קשות. לא רק בפן הכלכלי אלא המנטלי והנפשי , כמו כל מדינת ישראל.

וואצאפ לילין.

אבל ויש אבל גדול .. לי , לילין זה ממש לא מתאים! מי שמכיר אותי ובמיוחד המתאמנות שלי יודע שלא משנה יקרה השמחת חיים , האנרגיות , השיגעון והאופטימיות שלי הולכות לפני .. זה סימן ההכר שלי . אין אחד שלא מרגיש אותי שאני נמצאת בחדר .

מבחורה הכי חזקה שיש , אנרגטית , משוגעת ופצצת אנרגיה שרק יכולה לחלק בשפע לכולם והיפרקטיבית בצורה לא רגילה – הפכתי לזומבית. מה שלא הכרתי , לא פגשתי ולא ראיתי מעולם.

הספורט הוא התרופה הטובה ביותר לבריאות הנפשית והפיזית. צילום: פרטי.

כך שאוטומטי צורת ההתמודדות הייתה הרבה יותר קשה כי הסביבה שלי לא הכירה אותי ככה בחיים ולא ידעו איך לעזור לי. 2 חברים נרצחו במסיבה “בנובה” מה שעוד יותר הקשה על המצב. אנשים מלאי חיים ושמחה בשפע (אביאל שלום רחמים ז”ל ועודד אברגל ז”ל).לחימה בעזה , חיילים נהרגים , אזעקות שסובבות אותי. חוסר אונים אחד גדול.

אני זוכרת שאף אחד מהקרובים שלי לא ידע איך להתמודד איתי . לא אכלתי , לא התקלחתי , חרדות , לא יוצאת מהחדר , עצבות ברמה לא מוסברת והדמעות לא מפסיקות לרדת. אף אחד לא מכיר את ילין כהן כזאת ובטח שלא המתאמנות שלי. לא רציתי שידעו .. הסתגרתי בעצמי.

חיזוקים מהוואצאפ.

לאחר שבועיים מתחילת המלחמה , אני מסתכלת על עצמי במראה ואני אומרת לעצמי , איכס .. ילין מה נהיה ממך?! את זאת שכל הזמן דוחפת נשים , מרימה אותן ,משמחת עם האנרגיות שלך .. איך הגעת למצב הזה ?
מאוד מהר אני דיי מבינה שהמתאמנות שלי מרגישות שהן חייבות לחזור לשגרה שלהן , האימונים חסרים להן והאנרגיות שלי. החלטתי לקחת את עצמי בידיים ולהיכנס לפרופורציות. ואני אומרת לעצמי ..”אם את לא מתעוררת עכשיו , כל מה שבנית ב2 הידיים שלך עומד להתפרק לך”.

העסק לא עובד , כסף שלא נכנס, מתאמנות מפונות לכיוון המרכז … את חייבת לעשות משהו! שלא נדבר על הוצאות שיש בנוסף להכל.

תקופה קשה אבל אין ברירה וצריך לחשוב חיובי. צילום: פרטי.

ופה אני מבינה שהדרך שלי לקום מהמקום “החשוך והנמוך” שהייתי בו זה על ידיי מעשים טובים . באותו רגע פרסמתי והגעתי לכמה קצינים וחיילים שהסטודיו שלי פתוח בשבילם , למרות הזמן המועט שהיה להם רציתי שידעו הסטודיו שלי פתוח בזרועות פתוחות עבורם .. למקום של פריקה וטעינה חדשה בשבילם . הרי הספורט הוא התרופה הכי טובה לגוף ולנפש. וכך היה .. הרוב בימי שישי ובמוצאי שבת היו מגיעים חיילים / חיילות אליי לסטודיו וחוזרים ישר לתפקידם בכוח וכך עד היום.

העסקים עדיין לא חזרו …והראש שלי רק עובד מה אני עושה עכשיו , אני חייבת להעסיק את עצמי כדי לא לשקוע בדיכאון. לאט לאט נחשפתי לכמות נשים דיי גדולה שהבעלים / הילדים נמצאים בלחימה בעזה ולצערנו הן מרגישות שמשהו חייב להציל אותן כי לא רוצות להמשיך לחיות את ההרגשה הזאת . החרדה לקבל את השיחה שכולנו חוששים ממנה , החוסר וודאות , האכילה הרגשית שמאוד מהר הופכת לבולמוס . בקיצור, הן לא מכירות את עצמן . חלקן היו בנות שמתאמנות אצלי בסטודיו.

הבנתי שאין מצב שאני נותנת להן ליפול למקומות חשוכים בדיוק מה שקרה לי והמתאמנות שלי יודעת שאין בעולם שאני לא אהיה שם שהן יצטרכו אותי. פתחתי פרויקט קטן שבו אני מלווה את אותן הנשים האלה שהבעלים והילדים שלהם נמצאים בלחימה ,בשיחות אישיות יום יומיות של מוטיבציה בפן המנטלי והאישי, ובפן הפיזי פעם בשבוע אימון כושר מפוצץ באנרגיות כמו שרק אני יודעת לעשות! וכל זה ללא עלות. ההרגשה שהפרויקט הזה עשה לי אי אפשר להסביר במילים. הפידבקים שקיבלתי מהן היה שווה הכל , אני עשיתי את שלי . מקום המפלט שהייתי בשבילן היה עולם ומלואו בשבילי.

היה חשוב לי להעביר להן שהן חזקות וגיבורות וששום דבר לא מובן מאליו וישבור אותן ואנחנו צריכות לבחור בחיים. לא סתם חיילים נהרגים לנו ונלחמים בגופם … הכל בשבילנו . שנחייך , שנצחק, שנמשיך בשגרה שלנו ושנבין שאף אחד לא יכול לשבור אותנו.

גם מתאמנת וגם מעריצה, וואצאפ מרגש.

זה לא משנה כמה את אישה חזקה, מותר לך להישבר , מותר לך “ליפול” ולהרגיש הכי שברירית . זה בסדר לא לשדר חוזקה ולבכות, זה בסדר להראות חולשה. בסופו של דבר כולנו בני אדם ולא רובוטים , זה חלק מהחיים שלנו.

היום ברוך ה’ העסק חוזר לאט לאט לעבוד ולשגרה מבורכת! הסטודיו ממשיך לקבל נשים חזקות מידי יום כדי לתת להן את המעטפת הכי טובה שיש עם ליווי אישי של אורח חיים בריא ושגרת אימונים מגוונים עם אנרגיות שאין אותה בכל מקום .

ילין כהן לא מוותרת למתאמנות שלה, מחבקת ומחזקת ותמיד עם חיוך. צילום: עדי אדרי.

אני לא אוותר לך ולא עלייך ויהיה לצידך לאורך כל הדרך , בכל מה שתצטרכי, בתזונה , באימונים וגם בפן האישי. זה לא יהיה קל, יהיו נפילות , יהיו ימים של חוסר מוטיבציה ועייפות . תדעי שאת לא לבד אני איתך ! התוצאה לא תאחר להגיע, אבל הדרך היא דרך של הנאה בלתי רגילה שמפוצצת באדרנלין והצלחה, רק תהני ממנה , מבטיחה לך שלא תתאכזבי.

ספורט זה דרך חיים , איכות חיים, תבחרי להיות שם , שזה יהיה חלק משגרת חייך . לפרוק מתחים ואגרסיות עם כל ההתמודדויות שלנו כנשים בתוך משפחה , עבודה , שגרה שוחקת .. זה פשוט הרבה יותר ישחרר אותך מכל הלחץ והחרדות שכל הזמן נמצאים סביבך . זה יעשה לך מצב רוח טוב יותר וישפר נפלאות את השגרה שלך. תבחרי להיות בריאה – גם פיזית ועוד יותר נפשית.

תזכרי שהכי קל לוותר , להגיד לעצמך “זה לא בשבילי” “אין לי זמן” “אין לי בייביסטר לילדים” ועוד מיליון ואחד דברים ותירוצים שרק ירחיקו אותך מהמטרה . אבל אישה שאכפת לה מעצמה ורוצה להשקיע בעצמה וזה לא רק מבחינה חיצונית אלא האישי … אם לא תשקיעי בעצמך – אף אחד לא יעשה את זה בשבילך! אף פעם לא מאוחר מידי.

אז אם את מחפשת בית , משפחה , דרך חיים בריאה ותומכת ,שלא יוותרו לך ושתהיי הגרסה הכי טובה של עצמך .. את יודעת איפה למצוא אותי! ותזהרי, זה ממכר “.

אוהבת אתכן ומחזקת אתכן, ילין כהן. צילום: עדי אדרי.

21 תגובות

  1. יובל הגב

    ילין המאמנת הכי נדירהההה שיששש !!!!!

  2. שני כהן הגב

    אין עלייך ואין מעלייך מאמנת מספר אחת

  3. גל הגב

    פשוט אלופההההה!

  4. שירה הגב

    ילין יא אלופה, אין מאמנות כמוך!!

  5. טל הגב

    המאמנת הכי טובה בעולם! נותנת מעצמה 200% למען המתאמנות שלה ובסטודיו הפך למשפחה אחת ענקית ❤️❤️❤️❤️

  6. ספיר עשוש הגב

    אהבה שלי יליניייי האלופה שלנו אין כמוךךךך ולא יהיה❤️

  7. מורין הגב

    אין עלייך המלכה של העולמות כמה את חזקה וכמה אני אוהבת אותך❤️❤️❤️

  8. סתיו בן צור הגב

    אין מאמנת כזאת!!!! טירוף טירוף טירוףףףף עד שלא תהיו לא תדעו.

  9. מילכה הגב

    ה-מלכההה!!!
    אין דברים כמוך בעולם הזה
    מעריצה שלך

  10. מיטל הגב

    המאמנת מס 1 ללא ספק!!!! אין על האנרגיות והטירוף שאת מכניסה אותנו בכל אימון.. אשכרה אני מחכה כל פעם מחדש.. מתה עלייך אהובה

  11. בן הגב

    אין עלייך חיים שלי
    הכי מקצועית וטובה שיש!!
    ❤️❤️❤️

  12. אלין הגב

    אין עלייך אלופההה!!!

  13. אוריאן הגב

    אין על יליני מספר אחת בתחום הכי מקצועית ומושלמת עוזרת ותומכת לא יכלתי להקשר יותר טובות ממנה❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  14. עידית הגב

    ילין האלופה, אין על האנרגיות שלך ועל האימונים שלך. תותחית
    ❤️

  15. תמר הגב

    איזו מלכה את אלופת עולם !!!
    תמיד מרימה לנו את הרוח לשמיים
    שרק תצליחי יקרה שלי ❤️

  16. רננה רצון הגב

    ילינושש חייםם אין עלייך!! תמיד בחיוך עם אנרגיות וכוחות לחזק את כולםם❤️בהצלחה מאמינות בךך

  17. עטרה הגב

    ילין מאמנת מקצועית עם אנרגיות שאי,
    אין כמוך ♥️

  18. גל אמויאל הגב

    אין בחורות כאלה
    אין אין אין
    גם מצחיקה , גם יפה , גם חזקה , גם כובשת ….
    כיף שנשים כאלה מובילות נשים אחרות להצלחה !
    תמשיכי לתת בראש ילין
    את נדירה ❤️❤️

  19. כהן סיניה הגב

    בתי האלופה אין עלייך המשיכי לדהות מעלה מעלה וזכרי השמיים הם הגבול

  20. גלאור הגב

    אחת המאמנותתת , יחס אישי גם בקבוצה ! מתייחסת לכל אחת ואחת מהמתאמנות ,מרימה לכולן בזמן האימון והכי חשוב התוצאות שמעידות על העשייה שלך ! ❤️
    מספר אחת בדרום !

השארת תגובה