רז צריך מאמינים לצידו! סיעת מאמינים בראשון עם קמפיין מרהיב אשר מדגיש את הכמיהה של התושבים לחיבור לאמונה, מסורת, חינוך, נשמה ואחדות.

הקמפיין החדש והמרהיב של סיעת מאמינים בראשון.

תושבי ראשון לציון התעוררו הבוקר לקמפיין החדש והמרהיב של סיעת “מאמינים בראשון” למועצת העיר על עשרות שלטי חוצות, בילבורדים, מכוונים ותחנות אוטובוסים: “מוסיפים מסורת לעיר”, “מוסיפים אמונה לעיר”, “מוסיפים חינוך לעיר”, “מוסיפים נשמה לעיר”, ו”מוסיפים אמונה לעיר”, זועקים שלטי הענק המוארים

שמואל ג’מיל ונועם חדד מחזירים עטרה ליושנה, ישנה כמיהה בציבור למשהו אחר.

ראשי המפלגה חברי המועצה שמואל ג’מיל ונועם חדד המייצגים את הציבור הדתי והמסורתי במועצת העיר, הסבירו כי המסרים הקליטים נבחרו בקפידה לאחר סקרי עומק שנערכו בעיר בחודשים האחרונים מאז פרוץ מלחמת “חרבות ברזל” שהצביעו על הכמיהה של תושבי העיר לחיבור לאמונה, מסורת, חינוך, נשמה ואחדות.

סיעת “מאמינים בראשון” שסימנה נ’ מורכבת מאנשי חזון ועשייה: הרב שמואל ג’מיל הוא איש אמונם של רבני העיר, גבאי בתי הכנסת ופעילי הציבור בעיר, ושימש כנציגם בהנהלת העיר והביא להישגים רבים וחשובים לעיר בתחום בתי הכנסת, מקוואות הטהרה, מוסדות החינוך ושיעורי התורה. נועם חדד יו”ר סיעת “הציונות הדתית” הוא איש אמונו ותלמידו המובהק של הרב שלמה לוי שליט”א ראש ישיבת ההסדר בעיר, ונציגם של מפלגת “הציונות הדתית” בראשות שר האוצר בצלאל סמוטריץ’.

אחד מהמסרים החשובים של הקמפיין , “מוסיפים נשמה לראשל”צ”.

עוד ברשימה: הרב שרגא אלפר יו”ר דגל התורה בעיר, עו”ד רמי חדד, הרב דוד גבאי מנכ”ל המועצה הדתית בעיר, אמיר יצחק פז ושי חזקיה נציגי הציונות הדתית, יוסף נתנאל נציג הקהילה האתיופית, ומשה דוקר נציג הקהילה הרוסית ואיש חב”ד.

השארת תגובה