עיריית ראשון לציון חנכה את הבית למשפחות מיוחדות שעבר למשכנו החדש

צילום: עיריית ראשון לציון

עיריית ראשון לציון חנכה הערב (ג’) את הבית למשפחות המיוחדות שעבר למשכנו החדש ברח’ ליפשיץ 2. המשפחות נהנו מפעילות מונגשת של יצירה, ספורט, פינת ליטוף ומוזיקה.

הבית החדש, המופעל על ידי אגף שיקום נכויות במינהל לשילוב חברתי, יעניק שירותי מעטפת למשפחות, ילדים, בוגרים ומבוגרים עם צרכים מיוחדים בעיר. השירותים כוללים פעילויות מגוונות ומונגשות לכל המשפחה, גם זו המורחבת, וגם מענים מותאמים לצרכי היומיום: קבוצות תמיכה וטיפול, שירותי מידע, העשרה ומיצוי זכויות, פעילויות פנאי, חוגים ואירועי תרבות וחגים לאורך כל השנה ועוד.

צילום: עיריית ראשון לציון

חלק מהותי מפעילות המרכז הוא הכשרת קבוצת מנהיגות הורים חזקה אשר תעבוד בשולחנות עגולים מול כלל משרדי העירייה, על מנת לקדם נושאים חיוניים לצרכי המשפחות המיוחדות בעיר.

המרכז החדש ממוקם במבנה מואר, חם ומזמין, וכולל חדרי פעילויות מרווחים, ציוד חדש ומטבח מאובזר ומותאם לפעילויות עתידיות.

צילום: עיריית ראשון לציון

ראש העירייה, רז קינסטליך: “שמחתי לחנוך את הבית החדש למשפחות המיוחדות שהושקעה בו מחשבה רבה והרבה רצון ואהבה. עיריית ראשון לציון רואה חשיבות עליונה את הצורך בליווי, בתמיכה ובפיתוח מענים מקצועיים למשפחות המיוחדות בעיר בצמתים המרכזיים והמהותיים בחייהם – החל מרגע קבלת האבחון, במעברים בין המסגרות החינוכיות ועם סיום מערכת החינוך וכניסה למעגל החיים על כך המשתמע מכך”.

לפרטים נוספים ניתן לפנות למרכז למשפחות מיוחדות במינהל לשילוב חברתי בטל’: 03-9689963 / או בוואטסטפ בטל’ שמספרו: 054-2025096.

צילום: עיריית ראשון לציון

השארת תגובה