חלק מהאיחוד ההיסטורי בסיעת ‘מאמינים בראשון’ בראשות הרב שמואל ג’מיל ויו”ר הציונות הדתית נועם חדד, היא הצלע השלישית, הפעיל החינוכי הוותיק

הרב אלפר מקבל את ברכתו של הצדיק מרן הרב חיים קניבסקי. צילום: מאמינים בראשון.

כחלק מהאיחוד ההיסטורי בסיעת ‘מאמינים בראשון’, שסימנה נ’, בראשות ראשי הסיעה הרב שמואל ג’מיל ויו”ר הציונות הדתית נועם חדד, נמצאת הצלע השלישית – מפלגת ‘דגל התורה’, בראשות יו”ר הסניף, הרב שרגא אלפר

צילום: מאמינים בראשון.

שרגא הוא חלק בלתי נפרד מהנוף העירוני. הוא פועל כאן במרץ 30 שנה, בתוכן הקים מסגרות חינוכיות גדולות לבני נוער, הקים מדרשיות לבנות ושיעורים פרטניים לצעירים. הוא הקים ארגון הנותן מענה לנערים המגיעים מבתים דתיים וחרדיים עם קשיי השתלבות, ושותף בהקמת מסגרות חינוכיות הנותנות מענה לימודי וחברתי אחרי הצהריים למגוון תלמידים.

סיור בבית הספר חפץ חיים עם הרב שמואל ג’מיל. צילום: מאמינים בראשון.

הוא מכהן בתפקיד סגן מנהל בתלמוד תורה ‘חפץ חיים’ כאן בעיר, יחד עם הרב ישראל גלנץ, דבר שהביא רוח צעירה ורעננה לכותלי התלמוד תורה והצעיד אותו קדימה להישגים לימודיים וחברתיים.

הרב שרגא אלפר: “אני חייב לציין את שיתוף הפעולה המדהים והמיוחד שיש בין הציבור הדתי והתורני לבין הציבור הכללי בעיר ראשל”צ. העיר הזו היא מופת לדו-קיום וכבוד הדדי. היא מתאפיינת במרקם ייחודי בין תושבי העיר על כלל האוכלוסיות השונות, מתוך כבוד והערכה הדדית. לכן הנציגות הדתית בעירייה, זוכה למענה ויחס חם ואוהב מהגורמים המקצועיים העירייה”.

הרב שרגא אלפר בפעילות קיץ לנוער בסיכון. צילום: מאמינים בראשון.

“אני מברך על האחדות הפוליטית הנדירה שנוצרה כאן בעיר, והצטרפותם של קהילות רבות ל’מאמינים בראשון’. אני מאמין בחיבור הזה ובעשייה החמה של הרב שמואל ג’מיל אשר דלתו תמיד פתוחה בפניי לכל בקשה וסיוע.

“הרב ג’מיל דאג להישג היסטורי: רפורמת ההסעות לתלמידי ותלמידות החינוך המוכר שאינו רשמי (מוכש”ר), בה העירייה משתתפת בהסעות התלמידים והתלמידות, כמו שזוכים תלמידי החינוך הממלכתי. גם בנושא של מבנים וכיתות לבתי הספר, הרב שמואל ג’מיל דואג כל הזמן לפיתוח בתי הספר, שיהיו במבני קבע תקניים וראויים ללמידה. גם ידידי  נועם חדד מסייע רבות, ולמרות חברותו הקצרה בעירייה, נוכחתי לראות שמדובר באיש מעש נמרץ שאוזנו קשובה לכל”.

“כמי שבא מהתחום החינוכי ופועל עשרות שנים בשדה החינוכי למען בני הנוער והצעירים תושבי העיר, דתיים ומסורתיים כאחד, אני יכול לומר שהדבר הכי טוב שקרה במערכת הבחירות הנוכחית לעירייה זה האיחוד של כלל הקהילות והאוכלוסיות בעיר תחת ‘מאמינים בראשון’. כעת עם הסחף של עוד מגזרים לתוך הרשימה, הנציגים יזכו לתוספת כח למען כל הציבור בחמש שנים הבאות.

“אני קורא לכל תושבי העיר, בני הנוער והצעירים לתמוך ולהצביע עבור ‘מאמינים בראשון’ שסימנה ‘נ’ כדי שנוכל להמשיך לעשות למענכם בני הנוער ומשפחותיהם”.

הרב אלפר מקבל את ברכתו של הצדיק מרן הרב חיים קניבסקי. צילום: מאמינים בראשון.

מאמינים בראשון ,בפתק הבחירות: סימנה נ ‘

השארת תגובה