שני לב אמנית איפור ושיער עברה משברים רבים ובעקבותיהם החליטה לפתוח עסק עצמאי כאשר עיקר לקוחותיה הן כלות מראשון לציון ויש לה מסר

חיבוק לכלה, לא רק פיזי. צילום: שני לב.

בואו להכיר את שני לב אמא ל-3 עם המון אנרגיות חיוביות ותשוקה מטורפת להצליח בעסק העצמאי שפתחה בתחום הביוטי, שני מגדירה עצמה כאמנית איפור ושיער עם טוויסט מספרת על כלות שמגיעות אליה לחוצות מהשיער,מהעור ובעיקר מהפיגמנטציה ברמה שלא מאפשרת להן הנאה מהתהליך, הן בפחד מהיום החגיגי, שני לאחר חוויות חיים קשוחות החליטה תמיד להסתכל על הצד החיובי ולא השלילי ובמקרים אלו משוחחת איתן ממש כמו פסיכולוגית , מספרת את סיפורה האישי ונותנת להן ביטחון לצאת לאחר הטיפול עם ביטחון ורצון להנאה מכסימלית באירוע החשוב בחייהן, יום חתונתם!

לתת ביטחון לכלות. צילום: שני לב.

שני לב מספרת לנו את סיפורה: ” אני מאפרת מזה 17 שנים. את האומץ לפתוח את הסטודיו שלי קיבלתי רק לפני 6 שנים, אחרי שעברתי תקופה קשה וקשוחה, טרגדיה משפחתית.”

אנרגיות חיוביות ביום החתונה. צילום: שני לב.

“אבא שלי נפטר ואחריו, באותה שנה גם סבא וסבתא שלי, כל עולמי חרב. בשנה אחת חיי התהפכו והמון מחשבות עברו בראשי. הקושי לימד אותי שהחיים מלאים הפתעות גם טובות אבל גם רעות וקשות.”

האיפור , התסרוקת והרבה חיזוקים. צילום: שני לב.

“מאותה שנה קשה ובתמיכה ענקית של בן זוגי ובכלל משפחתי אני עושה רק מה שאני אוהבת, ולא מה שצריך. עזבתי את העבודה המסודרת שלי, ופתחתי סטודיו ביוטי אבל לא רק! בסטודיו הנשים מקבלות תמיכה והמקום עוזר לנשים להרגיש טוב עם עצמן. מקום שגורם ללקוחות להתפנק ולהרגיש טוב עם עצמן.”

האמנית שני לב.

המהלך הזה נתן לי בוסט של אנרגיות חיוביות. כיום אני יותר שמחה, אני אמא יותר טובה לילדים שלי. אני מרגישה שרואים אותי, ששמים אלי לב. אני קמה בכיף לשמח כלות, אימהות נרגשות ומלוות. להיות שם בשבילן.”

“יום אחד הגיע כלה להתאפר ולסדר את שיערה ביום חתונתה, היא הגיע מלווה בכמה נשים נרגשות ומדובר היה בחמתה לעתיד עם בנותיה ואמא שלה ואחיותיה מחבקות אותה , הכלה כולה רועדת , משקשקת חושבת שהיא לא מספיק יפה, לא יודעת אם האיפור יעזור, פוחדת ממה שידברו עליה, היא לא רוצה יותר מידי איפור, מה בן זוגה יאמר , מה חברותיה וחבריה יאמרו ועוד ועוד וכל הסובבים אותה מנסים להרגיע, ביקשתי מכולן לצאת מהסטודיו ונישארתי איתה לבד , התחלתי בעבודתי , לאפר אותה וגם לשוחח עימה על החיים , על החתונה ועל הפרופורציות בחיים , לקחת הכל בקלות ולנסות לנשום עמוק ולחשוב חיובי , לאחר כחצי שעה קראתי לכל מלוויה לשוב וכולם שמחו לראות כלה מחוייכת ושמחה לקראת יומה הגדול.”

“אני משתדלת להעביר הלאה את המסר הכל כך חשוב לנשים המדהימות שאני פוגשת, לחיות עכשיו! להגשים חלומות כי לשם כך הם נועדו! לאהוב ולא להתעצבן משטויות.”

“לצערי תקופת המלחמה נתנה לכולנו סטירה והכניסה את כולם לפרופורציה. שום דבר אינו מובן מאליו. תאהבו ותחגגו כאילו אין מחר. אל תשכחו להודות בכל יום כי דבר אינו מובן מאליו. אני כאן לייפות אתכן לכל אירוע ותמיד עם טוויסט, תמיד עם אנרגיות ומילה טובה. אז ניפגש בשמחות! שני לב. אמנית איפור ושיער.”

צרו קשר עם שני ,לחצו כאן !

תגובה אחת

  1. ורד הגב

    איזה רגישות יש לך לנשים שבאות אליך. כל הכבוד

השארת תגובה