נהג אוטובוס עצר בצומת ראשון לציון ונדקר ע”י אחד הנוסעים

צילום: מתוך הסרטון

אירוע דקירה באוטובוס קו 350 מאשדוד לבני ברק: “יש לקדם לאלתר את אבטחת האוטובוסים. אסור שדם הנהגים והנוסעים יהיה הפקר”

נהג אוטובוס קו 350 שיצא מאשדוד לבני ברק הבחין בנוסע שעורר את חשדו באמצע הנסיעה בזמן שהאוטובוס היה מלא בנוסעים. הנהג גילה תושיה, עצר בצומת ראשון לציון והזעיק את המשטרה.
כעבור כמה דקות, החשוד יצא מהאוטובוס, דקר את הנהג בעזרת חפץ חד ונמלט מהמקום. המפגע ניסה לדקור את הנהג בליבו אך הנהג מנע זאת ונדקר בידו. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי ומצבו מוגדר בינוני.

ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית המאגד את רוב הנהגים בישראל מסר בעקבות האירוע הקשה : “זו לא הפעם הראשונה בה אוטובסים ונהגי אוטובוס מותקפים באלימות פיזית ונפצעים קשות.
האוטובוסים הם סמל שלטון ובשל כך מותקפים שוב ושוב. ראוי שכל מי שתוקף את הנהגים יישב מאחורי סורג ובריח. הגיע הזמן לקדם את אבטחת האוטובוסים לאלתר. אסור שדם הנהגים והנוסעים יהיה הפקר”.

שוטרי מחוז מרכז עצרו כעת בראשל״צ תושב אשדוד בחשד לדקירת נהג האוטובוס מוקדם יותר בכביש 20

שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו היום בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר חשד לאירוע אלימות בו נדקר קלות נהג אוטובוס בכביש 20 על ידי חשוד שנמלט מהמקום.

כאמור, השוטרים ביצעו סריקות נרחבות ועצרו כעת את החשוד תושב אשדוד בשנות הארבעים לחייו בחשד למעשה, הרקע לאירוע פלילי, בסיום חקירתו יוחלט לעניין המשך מעצרו בהתאם לצורכי החקירה.

צפו בסרטון מהזירה בראשון לציון:

קרדיט: ארגון נהגי האוטובוסים

השארת תגובה