צפו – גנבים פרצו מכונת תשלום בחניון בראשון לציון ונתפסו עם השלל

סוכל ניסיון שוד באחת ממכונות התשלום בחניון עירוני בעיר. בעזרת מצלמות האבטחה שהיו במקום, נתפסו הגנבים עם השלל, השבוע הוגש נגדם כתב אישום

השבוע, תועדו ונעצרו שודדים שניסו לגנוב ממכונת תשלום באחד החניונים העירוניים בעיר. תוך כדי מעשה, הם תועדו ע״י אחת המצלמות שהוצבו במקום. ניידת שהוזנקה למקום תפסה אותם במהלך מנוסתם עם השלל: קופה עם מאות שקלים במטבעות. בסוף השבוע הגישה משטרת ראשון לציון כתב אישום נגד שני החשודים. תושבי נתניה בשנות העשרים לחייהם.

ביום שני שעבר, סמוך לשעה ארבע לפנות בוקר התקבל דיווח ממערכת האבטחה של קופות החניונים על ניסיון פגיעה במכונת תשלום בחניון באזור התעשיה במערב העיר ראשון לציון. סיירי בקרת המצלמות של העירייה החלה לתצפת אחר פעילות שני החשודים שאחד מהם מצוייד במסור דיסק חשמלי. הוא נראה מנסר את חלקי המכונה כדי להגיע לקופת הכסף. הסיירים הקפיצו את המשטרה וצוותי השיטור העירוני וניידות הפיקוח של החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון. כשבמקביל הם ממשיכים לצפות בשניים שהחלו להימלט עם שלל הגניבה.
צוות פקחים שהגוון על ידי סיירי המצלמות איתר את שני החשודים בתחנת דלק ״סונול״ לא הרחק מזירת הפשע. הפקחים הכווינו לסיוע את שוטרי הסיור של משטרת ראשון לציון אשר עצרה את שני החשודים תושבי נתניה וברשותם על פי האישום קופת המזומנים בסך מאות שקלים שברובה מטבעות וכן כלי הפריצה עדיין ברשותם.

השניים נעצרו במקום והובלו לחקירה במחלק המעצרים של התחנה בסיומה נכלאו ומעצרם הוארך מעת לעת.

ביום חמישי הוגש על ידי תביעות מעצרים שפלה כתב אישום כנגד החשודים יחד עם בקשה למעצרם עד תום ההליכים נגדם.

מצורף סרטוני הפריצה ומעקב אחר החשודים:

צילום: החברה לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון

השארת תגובה