טקס החלפת פיקוד תחנת כיבוי והצלה ראשון לציון

אתמול (ב’) נערך טקס החלפת הפיקוד התחנתי בתחנת ראשל”צ בין המת”ח היוצא תת טפסר כפיר בביטקו, שסיים את תפקידו כמפקד התחנה לאחר למעלה משלוש שנות פיקוד על התחנה וכיום משמש כרח”ט מבצעים ארצי למת”ח הנכנס טפסר משנה ערן נתנאל.

הטקס החגיגי נערך במעמד נציב כבאות והצלה לישראל רב טפסר אייל כספי, מפקד מחוז מרכז טפסר רוני קדם, ספ”כ נציבות, מפקדי תחנות, קצינים, מטה התחנה, לוחמי האש, מתנדבים, גמלאים, מפקד תחנת משטרת ראשל”צ, ראש עיריית ראשל”צ, מנכ”ל עיריית ראשל”צ, משפחות ואורחים נוספים.

רב טפסר אייל כספי-נציב כבאות והצלה פתח בדברי ברכה למחוז מרכז  שמתמודד עם אתגרים רבים ומגוונים. הנציב שיבח את מפקד התחנה היוצא תת טפסר כפיר בביטקו,  על תרומתו הרבה לבניה ,עיצוב והתמקצעות התחנה, תוך פיקוד ודוגמה אישית ביתר שאת הראויה להערכה רבה.
לאחר מכן בירך את מפקד התחנה הנכנס: “אתה מקבל עליך כעת משימה חשובה וערכית. השליחות שלך היא לתת שירות מציל חיים. אני סמוך ובטוח שתעמוד בהצלחה באתגרים הרבים”.

טפסר רוני קדם ממ”ז מרכז בירך את  מפקד התחנה על כניסתו לתפקיד החדש: “כעת אתה מקבל על עצמך את אתגר ההובלה של התחנה בתחושת אחריות וענווה”, לאחר מכן, סקר את האתגרים העומדים בפני התחנה.
בהמשך דבריו, הודה למפקד התחנה היוצא על פועלו ותרומתו להצלחת התחנה בשנים שקדמו וסיכם באומרו שלתחנת ראשל”צ נכנס מפקד ראוי ובעל יכולות פיקוד מרשימות.

מפקד התחנה היוצא תת טפסר כפיר בביטקו סיכם את תקופתו כמפקד התחנה ובירך את המת”ח הנכנס: “זו זכות גדולה לפקד על תחנת ראשון לציון, בה ישנם מפקדים, קצינים, לוחמי אש, עובדים ועובדות עם נשמה, רעות, אחווה ומקצועיות שמאמינים בצדקת דרכם”.
בהמשך דבריו, נפרד מעובדי התחנה: “לוחמי האש שלי, אני ממשיך בחיי המקצועיים, אבל אתם ידידי תמשיכו לשרת את אזרחי הסביבה.
רק על אושרכם חשבתי ומאמץ את כולכם אל ליבי.”

טפסר משנה ערן נתנאל הודה תחילה לנציב כבאות והצלה ולמפקד המחוז על שנתנו בו את אמונם על פיקוד התחנה, למשפחתו ובעיקר לזוגתו על הקבלה ובהבנת אתגרי המקצוע והתפקיד.
לאחר מכן פנה לכלל לוחמי האש והעובדים: “יָגַעְתָּ וּמָצָאתָ – תַּאֲמִין. הדבר היחיד שעומד בינינו לבין חלומותינו הוא הרצון לנסות, הביטחון להאמין והיכולת להגשים. יחד נמשיך להגן על חיי התושבים, ולהוות מגדלור של אור ותקווה בעיתות חירום.”

ראש עיריית ראשון לציון מר רז קינסטליך נשא דברים ובירך את מפקד התחנה היוצא: “אני מאחל למפקד התחנה היוצא, תת טפסר כפיר בביטקו, הצלחה רבה בתפקידו החדש כרח”ט מבצעים ארצי ומודה לו על שנות שירות טובות ומשמעותיות למען תושבות ותושבי העיר.
בהמשך דבריו, בירך את המת”ח הנכנס: “אני מאחל בהצלחה רבה למפקד התחנה הנכנס – טפסר משנה ערן נתנאל. אין לי ספק, שתוביל את התחנה הזו להמשך הישגים והצלחות. יחד נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה פורה, מקצועי וטוב. אני מבטיח לך כי דלתי ודלת העירייה, תמיד תהיה פתוחה עבורך ועבור התחנה בכל שתצטרך.
בסיום, ראש העיר פנה אל עובדי התחנה כולה: “לוחמות ולוחמי האש, בשמי ובשם כ-300 אלף תושבות ותושבי העיר – תודה על עבודתכם המסורה, אתם עושים עבודת קודש.”

השארת תגובה