מחבקים את הקהילה: לינוי גוזלן מנהלת גן ‘גן לו יהי ‘ בשכונת רקפות ראשון לציון ביוזמה מדהימה לקראת פורים

מנהלת גן לו יהי בשכונת רקפות במזרח ראשון לציון לינוי גוזלן מבקשת להפוך למסורת את היוזמה שהתחילה בשנה שעברה בהצלחה גדולה לקראת חג הפורים, גם בשנה הנוכחית

חג פורים מתקרב אלינו בצעדי ענק וב”גן לו יהי” מלמדים את הילדים על ערכי נתינה והסתכלות על האחר ותוך שיתופם בתהליך הם החליטו להקים יחד איתם עמדה למסירת תחפושות מתוך אהבה גדולה לקהילה שמסביבם.

לינוי גוזלן מנהלת הגן מספרת וגם מבקשת: “המטרה שלנו היא להגיע לכמה שיותר אנשים אשר זקוקים לתחפושות אלו ולכן אשמח מאוד באם תוכלו לשתף את היוזמה הזו בקבוצות שונות בוואצאפ ובפייסבוק כדי שנוכל באמת להגיע לכמה שיותר אנשים שצריכים וישמחו לקבל את הסיוע הזה.”

“העמדה מוצבת ברחבה מחוץ לכותלי הגן זאת מתוך כוונה לא לבייש אף אדם שמגיע לקחת תחפושת מהתרומות. שעות פעילות העמדה תיהיה בין הימים: ראשון – חמישי בין השעות 09:00 – 14:00

“הורים בזכותכם יוזמה זו יוצאת לדרך! תודה לכל מי שתרם מכל הלב והביא תחפושות מדהימות! אין לי ספק שהתחפושות ישמשו נאמנה את הילדים היקרים שבאמת צריכים אותם בצורה הטובה ביותר ויעשו להם הרבה שמח על הלב.”

הורה שיש ברשותו תחפושות שהן לא בשימוש ונמצאות במצב טוב , נשמח לקבלן לצורך היוזמה שלנו.”

גן לו יהי בפרוייקט למען הקהילה, וידאו פרטי.

“בעזרת ה׳ שמעשה החסד ונתינה זו יקרב אלינו את הגאולה במהרה ונזכה לראות בקרוב מאוד את כלל החטופים חוזרים לביתם בריאים ושלמים וישכון שמירה והגנה לכל עם ישראל! בשורות טובות, אמן.”

השארת תגובה