היא אשה שאוהבים אותה או שונאים אותה, האסטרולוגית הראשונית צילה שיר-אל בניתוח מעניין על הדמות

האסטרולוגית הראשונית צילה שיר-אל

גלי בהרב מיארה– היועצת המשפטית לממשלה היא אשה שאוהבים אותה או שונאים אותה – תלוי מאיזה צד של המתרס אתה נמצא, אך אי אפשר להתעלם מקיומה ולכן מעניין להכיר אותה באופן אובייקטיבי

הגב’ מיארה הינה בת מזל בתולה ונולדה בתאריך 19.9.1959

צילום ויקיפדיה.

אין כמו מזל בתולה עם כוכב תקשורת שגם הוא נמצא במזל בתולה להיות חדים וענייניים בכל תחומי החיים ובעיקר בסוגיות המשפטיות. יש לה חשיבה מרחבית משולבת בחשיבה מעמיקה ובתוספת זיכרון מצוין, כיוון שכך, תנבור בפסקי דין שונים שזיכרונה משדר לה שעליה להיות בקיאה בהם על מנת להיות הגיונית, חדה והגונה.

מזל בתולה נודע ביושרו , בחריצותו וביכולת שלו להיות ישר ונאמן וכל מי שינסה להגיד או להוכיח ההיפך – טועה לחלוטין וזאת בהסתמך על העובדה שכוכב העשייה שלה המוכר לכולם בשם מארס נמצא אצלה במזל מאזניים, המזל שנחשב שוחר צדק ושלום ופועל בצורה מכובדת וראויה ולכן הגב’ מיארה לעולם לא תדרוך על גוויות ולא תפעל בשום צורה, אם היא לא מאמינה ויודעת שהיא צודקת בלב שלם ובמלוא מובן המילה ומגובה כמובן בפסקה המתאימה מבחינה משפטית.

היא חותרת למטרה, אישה חזקה, אמיצה ולא נבהלת כלל מהצורך של האחרים לבטל אותה. מחשבתה רצינית מאוד וההיגיון מתגבר אצלה על הרגש ולכן היא לא מוטית מבחינה רגשית על ידי מניפולציה זו או אחרת שמנסים לעשות לה – כל אחד על פי האינטרסים שלו.

כך באופן מקצועי וכך גם באופן האישי. היא נאמנה מאוד לקרובים ולסובבים אותה ולא תמצאו אותה עם אנשים שלא הוכיחו את יושרם ואמינותם .

היא רגילה להיות אינדיבידואליסטית ולא מפריע לה מה אומרים עליה כיוון שמתי מעט יודעים מה היא מרגישה באמת ובדרך כלל את דעותיה ורגשותיה היא שומרת לעצמה.

השנה היא נמצאת בתקופה שהיא מרגישה שיש עליה עומס גדול מאוד עם הרבה החלטות חשובות שהיא חייבת לעמוד בהן וגם אם תהייה נסערת רגשית, כלפי חוץ לא יראו דבר כיוון שיש לה יכולת לעטות על עצמה פני פוקר פייס.

לגבי כל דבר בחיים היא הייתה צריכה לעבוד קשה כדי להצליח ולכן היא מרגישה פעמים רבות שהחיים קשים. כל אלה רק חישלו אותה לעמוד איתנה מול כולם כאשר היא יודעת שהיא צודקת ואין על כך עוררין.

למעשה, אם בממשלה היו מקשיבים לה יותר – הכול היה נראה אחרת והיינו במצב טוב יותר מול פני העולם ובעיקר מול עצמנו בחפשנו אחר האיחוד המיוחל, אך הבלתי ממומש עדיין.

בהצלחה לה ולנו! צילה שיר אל, אסטרולוגית. נייד 0522248626

השארת תגובה