סיכלו גם פיגוע! הצעירות אייר חלבי מראשון לציון וחברתה גפן ימין הקימו חמ”ל ייחודי בזמן הלחימה ולא תאמינו עד לאן הן הגיעו

ממוקדת מטרה, אייר חלבי. צילום: יובל יצחקי.

החברות הטובות ומנהלות פרוייקטים אייר חלבי בת 21 מראשון לציון וגפן ימין בת 27 החליטו מתחילת הלחימה שהן חייבות להצטרף למאמץ הלאומי ולעשות ככל האפשר למען הקהילה ובעיקר למען חיילי צה”ל . הן פתחו חמ”ל אזרחי שנתן מענה להמון בקשות שהמדינה לא היתה שם, גיוס המונים , שינוע ממקום למקום של חיילות וחיילים, שינוע של ציודים , לא יאומן אבל הן הצילו גם בעלי חיים , חילצו תחת אש , כן כן בזמן לחימה תחת אש תושבים מהדרום. והמדהים היה לסכל פיגוע

עשתה הכל למען הקהילה והחיילים, אייר חלבי. צילום: יובל יצחקי.

עבודה מטורפת: החמ”ל שינע מעל 120 טון ציוד טקטי ללוחמים, אלפי מנות חמות, דאגו להעביר חלקי טנקים,ציוד רפואי וכמובן הסעתם של אלפי חיילים למקומות הכינוס והפוך.

אייר חלבי בת ,21 מראשון לציון: למדה בבית הספר היסודי״זבולון המר״בראשון לציון. גדלה בסביבה שטיפחה עשייה והשפעה חיובית על העולם. השתתפה בפרויקט ממשלתי ייחודי שמקדם יזמות מדעית וכבר אז לדבריה התגלתה תשוקתה ליזמות ובער בה הרצון לעשות שינוי משמעותי בעולם.

אייר למדה באולפנא בבת-ים אבל בגיל 15 החליטה לחזור בשאלה וכיום היא חילונית לכל דבר. בצבא שירתה בחיל הים בתפקיד מודיעיני מסווג. שם, ופיתחה מיומנות וחשיבה אנליטית תוך יכולת תכנון מעמיקה וקבלת החלטות תחת לחץ. ניסיון זה חישל אותה והעניק לה כלים ייחודיים להתמודדות עם אתגרים מורכבים.

לאחר שירותה הצבאי היא הגיע להייטק, ושם צברה ניסיון עשיר בתחום המכירות. ולמדה במקביל בשלושה קורסים מקצועיים בשוק ההון, שם רכשה כלים רבים אחרים. משם הוקפצה כמצופה לתפקיד ״מנהלת
פרויקטים״.

אייר מספרת איך הוקם חמ”ל השינוע הארצי: “בשבעה באוקטובר כולנו התעוררנו לאזעקות ולחוסר ודאות משווע.”

“אני וגפן ימין שותפתי, הבנו שצריך לעשות משהו, ובזכות העובדה שמכירים אותנו כיזמיות התחלנו
לקבל פניות – ‘אני חייל מילואים שצריך להגיע לכאן ולכאן’, והבנו שיש כאן צורך שאף אחד לא יכול
לענות עליו. יצרנו שת”פ עם חברת MONDAY, יחד עם טכנולוגיה מתקדמת שמתפעלת את כל הפניות, ובאמצעותה אנשים מבקשים מאיתנו שינוע: חיילות שזקוקות לטרמפ, אימא שיש לה סירי אוכל להעביר לגדוד, מכל הבא ליד.”

מתוך הפעילות. צילום: פרטי.

“הצלחנו לסכל כניסת 2 מזוהי טרור למערך השינועים והטרמפים על ידי סיסטם האבטחה שלנו- אחרי שאנחנו מקבלות פניה, אנחנו מעבירות אותה למאבטחים של אל על שחברנו אליהם. הם בודקים לנו את תעודות הזהות של הפונים, ומעבירים את זה לע.קב”טים שפנו אלינו ומתנדבים בחמ”ל. הע.קב”טים מאמתים את הפניה ואת זהות השולח, וכך זה זז הלאה.”

מגזין פורבס– בעקבות הקמת ותפעול החמ״ל אני ושותפתי נבחרנו להיות חלק מרשימת הצעירים והמבטיחים של פורבס 30under30 לשנת 2024 לפורבס המליץ עליי חבר וותיק שראה את העשייה לאורך כל חודשי המלחמה.”

ועכשיו תודה ומסר לקוראי אתר החדשות הראשל”צי “מקומון ראשון”:
״אני מודה למתנדבי החמ״ל המדהימים שנרתמו לעשייה והם חלק בלתי נפרד מהזכייה. בנוסף אני מקווה ומאמינה שהסיפור שלי , הדרך שעברתי יהווה מקור השראה לאנשים רבים, ובמיוחד לצעירים שמתמודדים עם אתגרים וחוסר ביטחון.

” אני רוצה שתעזו לחלום ולשאוף גבוה ועם עבודה קשה, התמדה ואמונה, הכל אפשרי. גם בגיל 21! ״

אייר חלבי. צילום: פרטי.

השארת תגובה