

מוזמנים להגיע ולתרום, זהו צו השעה !
היום, יום שלישי, ה-16.4, בין השעות 21:00-16:00, יתקיים אירוע התרמת דם בבניין העירייה (רח' הכרמל 20), בשיתוף עם מד"א
שימו לב: יש להצטייד בתעודה מזהה הכוללת תמונה ומס' זיהוי. בכדי להימנע מהתקהלות ולמען הסדר, יש לקבוע תור לתרומה בקישור הבא:
קובעים תור לתרומה! לחצו כאן!
ארגון: עיריית ראשון לציון ומד"א.
פרסמו חינם בלוח המודעות של ראשון לציון לפרסום מודעה ‹

