צילה שיר-אל האסטרולוגית המובילה בראשון לציון בניתוח מעניין על הרמטכ”ל הרצי הלוי

הרמטכ”ל הרצי הלוי. צילום: ויקיפדיה.

הרמטכ”ל הרצי הלוי- תאריך לידה: 17.12.1967 יליד מזל קשת. כיליד מזל קשת יש לרמטכ”ל שלנו 3 תכונות המיוחסות למזל קשת והן : רדיפה אחרי הצדק , הערכת החופש האישי ויצירתיות.

יש לו חשיבה מעמיקה מאוד שמראה לו את כל הרבדים שעומדים על פני השטח, עד שיגיע למסקנות. הוא לא ירפה עד אשר יבין כל נושא עד לעומק שלו. גם יכולת הביטוי שלו הינה מעולה כיוון שהוא יודע מה הוא רוצה ולא תוכל לתפוס אותו לא מוכן, כיוון שלפני שהוא מדבר חשוב לו להבין את כל המערכת עליה מדובר. הוא מעריך אנשים חכמים עם חשיבה מחוץ לקופסא וישתף אותם בתוכניותיו.

האסטרולוגית צילה שיר-אל. צילום:פרטי.

הוא חזק באופיו, כריזמאטי ויש לו יכול השפעה מרובה על הזולת בזכות העובדה שהוא מעניק תחושת בטחון לסובבים אותו ויודעים שיש על מי לסמוך.

כמזל קשת חוש הצדק שלו מאוד מפותח ואין לו בעיה לקחת אחריות כל אימת שהוא חושב שפעל לא נכון ולכן אין חשש כאשר שואלים בסביבתו מתי ייקח אחריות ויתפטר – אל דאגה , הוא חושב על זה לבד אלא שהשעה כרגע אינה כשרה לכך בשיא המלחמה לצורותיה השונות. זו תהייה חוסר אחריות מצידו להתפטר עכשיו, אך אם זה מרגיע מישהו – הוא בהחלט חושב על כך.

מספר המזל שלו הינו 7, מספר שמלמד על כך שהוא אוטודידקט ותמיד יחפש מה עוד אפשר ללמוד ולעשות ולעיתים ישמור מחשבותיו לעצמו עד אשר יסיים לבדוק את הנושא לעומק, על מנת להיות בטוח שעושה את הדבר הנכון.

מבחינה נומרולוגית הוא נמצא בשנה 9 שהיא שנה של סגירת מעגל לפני התחלת מחזוריות חדשה בחיים. מיום ההולדת הבא שלו ייכנס לשנה 1 שהיא שנה של התחלות ועד אז ישתנו אצלו וגם בממשלה פני הדברים.
הוא אינו אימפולסיבי שזו עובדה חשובה למי שנמצא בתפקיד הכי בכיר בצבא ואת המדיניות ההתקפית ינווט לפי המצב בשטח עם מחשבה רבה של הבנה והערכת הדברים , לאן מועדת המדינה עם פעולה זו או אחרת. משנכנס לפעולה , הוא יהיה נאמן מאוד, ערכי וחדור מטרה עד אשר יגיע לתוצאה המקווה.

מאחר והוא שקול ואינו מתלהם, הוא יהיה חבר טוב מאוד לאנשים הקרובים אליו. נאמן במידה רבה מאוד ופעמים רבות מרגיש שהוא מוותר על רגשותיו למען מטרת חייו והיא הצלחת צה”ל במלחמה.

לפני שיעזוב הוא עוד רוצה לנקות את פני השטח ולהשאיר את השליטה בידיים אמינות ונאמנות.
החופש האישי מאוד חשוב לו וחשיבתו הינה תמיד מחוץ לקופסא ולכן תמיד יקשיב לאחרים ויחשוב מה הוא יכול ללמוד מהם.

חשוב מאוד שניתן לו את מרחב הפעולה הדרוש להעלות את בטחון המדינה על דרך המלך. מתי הגבול הוא כבר ידע לבד ואין צורך להתנגח בו.

השארת תגובה