מביש ומכוער! סטודנטיות ערביות הלומדות במכללה למינהל בראשון לציון ירקו וצחקו על סטודנטיות וסטודנטים יהודים, ומי הגיע לעזור?

קניון רוטשילד ראשון לציון
אסור לקבל את התנהגות המבישה הזו, מתוך הפגנת הסטודנטים. צילום: פרטי.

אירוע חמור מביש ומסוכן במהלך יום השואה- במהלך יום השואה השבוע התקיים במכללה למינהל ראשון לציון אירוע אלים, מצער ומטריד שבו מספר סטודנטיות ערביות הלומדות במכללה החליטו להביע דעתם המכוערת במעשים והחלו לירוק ולצחוק לעבר סטודנטים ישראלים בזמן הצפירה

ההפגנה. צילום: פרטי.

בעקבות האירוע התקיימה השבוע הפגנה בהובלת קבוצת סטודנטים נגד ההתנהגות האלימה. להפגנה הוזמן לעזור והגיע המשנה לראש העיריה ומחזיק תיק הנוער והצעירים איתי מתיתיהו .

המשנה לראש העיר איתי מתיתיהו מקשיב לסטודנטים. צילום: פרטי.

איתי בוגר של המכללה ציין כי הוא מכיר מקרוב את האופי של המכללה והוא יודע שהמכללה מעודדת את הסטודנטים לתרום מזמנם לטובת הקהילה בפרויקטים מדהימים הראויים להערכה.

מתוך ההפגנה. צילום: פרטי.

איתי הדגיש כי הוא מעודד את חופש ביטוי אך יש קווים אדומים ואסור לפגוע בזכרם של הנרצחים ובשמם הטוב של חיילי צה”ל ומדינת ישראל.

הסטודנטיות והסטודנטים ביקשו שאיתי יגיע אליהם. צילום: פרטי.

איתי מתתיהו המשנה לראש העיר ראשון לציון אמר: ״אני מגנה בתוקף את ההתנהגות האלימה והמבישה שהפגינו מספר סטודנטיות ערביות ומצפה שההנהלה תטפל בחומרה הנדרשת בהתנהגות הזו על מנת שלא תחזור על עצמה, אני ממשיך לעקוב אחר הנושא ולא ארפה עד שיטופל״.

אסור שמקרים כאלו יישנו במכללה. צילום: פרטי.

2 תגובות

  1. ישראלה הגב

    התנהגות שערורייתית של סטודנטים ערבים, אזרחי ישראל. צריך להעיף אותם מהמכללה ולהעמיד אותם לדין על תקיפה.

  2. דורון הגב

    כול הגוף שלי רועד מעצבים . פשוט לא נורמלי אם לא יעיפו אותם ההנהלה .ואן לא ההנהלה סומך על החברה הצעירים בראשון לציון שיעיפו אותם . היהודים לא התחילו איתם .הם רצו לעשות רע לכול היהודים שם . מחזירים לערבים רע על הרע שעשו .וכול הכבוד לאיתי שהבטיח שזה לא יגמר עד שיגמר רע לערבים והערביות שם אנחנו עוקבים גם כמוהו . תמשיך לעקוב גם אחריהם עד שיברחו

השארת תגובה