"בלי תיוגים, רק שיח אנושי" – סטודנטים מהמכללה למינהל ראשון לציון יזמו קמפיין מרגש לעמותת ׳׳שמרו נפשם׳׳

כמעט שנתיים לאחר מתקפת ה-7 באוקטובר, קבוצה של סטודנטים לתקשורת מהמכללה למנהל בחרה להתמודד עם הפצע הפתוח של החברה הישראלית – פוסט טראומה – בדרך יצירתית ואנושית

במרכז הקמפיין החדש, שנקרא “משנים שיח׳׳, עומד ניצול פסטיבל הנובה וצעירים נוספים שהיו בעין הסערה באחד האירועים הקשים בתולדות המדינה, ושכיום מנסים לשוב לשגרה אך נושאים איתם את ההשלכות הנפשיות מדי יום.

את הקמפיין יזמו ויצרו הסטודנטים דור, בר, קים וטל, במסגרת פרויקט גמר לתואר ראשון בתקשורת, בהנחיית פרופ' דן ערב ואסתר כהן.

הסטודנטים חברו לעמותת "שמרו נפשם" ויצרו סדרת סרטוני אנימציה שמתפרסמת ברשתות החברתיות של העמותה, ומבקשת לייצר שיח חדש, אמיץ, לא שיפוטי. שיח שלא מדבר על פוסט טראומטיים אלא כיצד לדבר איתם.

"המטרה שלנו הייתה פשוטה, לא לדבר עליהם, אלא ללמוד כיצד נכון לדבר איתם”, מספר אחד היוזמים של הקמפיין.

הקמפיין מלווה באיורים מיוחדים ובטקסטים המלווים בקול של אנשי מילואים / משתתפי מסיבת הנובה, ומדגיש את החשיבות שבשיחה פתוחה ונורמלית עם אנשים המתמודדים עם טראומה כחלק בלתי נפרד מהחברה.

השארת תגובה