“מעשה טוב לעצמכם ולסובבים אתכם”

מאת:מיקי אלון. ביום שלישי הקרוב (16.3), יצוין יום המעשים הטובים * במקרה, יפתח באותו היום מתחם החיסונים מנה שנייה במתנ”ס רמת אליהו * 450 תושבים וצעירים שהתחסנו לפני שבועיים, יקבלו מסרון עם כל הפרטים * וגם: ממשיכים עם הבדיקות * ראש העירייה, רז קינסטליך: “צריכים להמשיך ולהקפיד על קיום בדיקות וחיסונים”


התחלואה בעיר ממשיכה לרדת ובעיריית ראשון לציון לא מתכוונים לנוח על זרי דפנה. השבוע יערכו חיסונים ובדיקות כדי להבטיח את המשך מגמת הירידה. ביום שלישי הקרוב (16.3) יצוין בכל הארץ, וכמובן גם בראשון לציון, יום המעשים הטובים.

באותו יום ממש, תוצב בסמוך למתנ”ס רמת אליהו ניידת של מד”א, למתן מנה שנייה של החיסון לכל 450 התושבים והצעירים שהתחסנו לפני שבועיים ברמת אליהו ובמתחם החיסונים לצעירים, Zoom Out, שהקימה העירייה בהיכל הספורט העירוני. כל מי שהתחסן בפעם הראשונה במתחמי העירייה, יקבל מסרון עם כל הפרטים, כולל שעת הגעה למתחם.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “כל אחד שנבדק ומתחסן עושה מעשה טוב לעצמו ולסובבים אותו. יש אומנם תחושה באוויר שאנחנו חזרנו לשגרה והכל כפי שהיה, אבל צריך לזכור שיש אוכלוסייה לא קטנה של בני 16 ומטה שלא התחסנו ולכן כדי לשמור על שגרה, אנחנו צריכים להמשיך ולהקפיד על קיום בדיקות וחיסונים”.

המתחם מיועד גם למחלימים שחלפו שלושה חודשים מעת מחלתם. עליהם להגיע עם תעודת מחלים. במתחם זה לא תינתן מנה ראשונה של חיסון וקטינים מחלימים, המעוניינים להתחסן, צריכים להגיע עם אישור הורים לחיסון של מד”א חתום וצילום ספח ת”ז או להגיע בליווי הוריהם. קטינים שכבר חוסנו בפעם הראשונה, לא צריכים לנפק אישור הורים מחדש.

במקביל לחיסונים, תפתח העירייה, בשיתוף פיקוד העורף, מתחם בדיקות בחנייה המזרחית של היס פלנט בשיטת דרייב אין, ממחר (15.3) ועד יום חמישי (18.3) בין השעות 09:00-17:00. המתחם יפתח שוב ביום שבת (20.3) בין השעות 13:00-20:00. הבדיקות מיועדות לכלל מבוטחי קופות החולים וכן לתושבים שמגלים תסמיני הנגיף וכאלו הנמצאים בבידוד. אין צורך בפנייה, יש להצטייד בתעודה מזהה.

כדי לחסוך זמן המתנה, ניתן להירשם מראש דרך אתר האינטרנט https://reg.ecovid19.co.il/ או לשלוח מסרון (SMS) עם המילה בדיקה לטלפון 050-8085566 ולקבל הודעה בחזרה עם קישור להרשמה. לאחר מכן יש להציג את הברקוד לנציג הרישום במתחם.

השארת תגובה