15 אופנולנסים של איחוד הצלה מרכז ושפלה הושקו ביום חמישי האחרון בראשון לציון

מאת: מיקי אלון. בימים האחרונים הושקו 15 אופנועי חירום חדשים שהוענקו למתנדבי איחוד הצלה במרכז ובשפלה. האופנועים החדשים ישמשו את המתנדבים להצלת חיים בערים: ראשון לציון (2), חולון (4), יבנה (1), רמלה – לוד (2), בני ברק (4), אלעד (1), כפר סבא (1)

האופנלסים של איחוד הצלה מצויידים במיטב הציוד הרפואי ובהם תיק החייאה וחבישה וכן דפברילטור (מפעם).

דיויד בדר אחראי תחבורה מבצעית מרכז באיחוד הצלה מסר: “השקנו 15 אופנועים חדשים להצלת חיים, אני מודה להנהלת הארגון על ההשקעה הרבה במתנדבים ומאחל להם נסיעה בטוחה וזהירה”

שלומי בן עמי ראש סניף איחוד הצלה בראשון לציון: ” איחוד הצלה ראשון לציון מתחזק משמעותית, אין ספק כי החיזוק הינו משמעותי מאוד ויסייע לנו להגיע לכל מקרה רפואי בהקדם ולהציל חיים. אני מודה להנהלת הארגון על ההשקעה והפיתוח של הסניף”.

מושיקו מוסקוביץ מנהל אגף מבצעים באיחוד הצלה מסר: ” אנו ממשיכים בתנופת הפיתוח של התחבורה המבצעית באיחוד הצלה, אופנולנסים אלו יסייעו למתנדבים להגיע במהירות לכל חולה או נפגע. אני מודה למתנדבי איחוד הצלה על כלל פעילותם למען הצלת חיים בישראל”

ארגון “איחוד הצלה” הוקם בשנת 2006 והוא מונה כיום כ-7000 אנשי רפואה מתנדבים: רופאים, פרמדיקים וחובשים שפועלים בכל הארץ. המתנדבים עוסקים בשגרת יומם, אך במקרה ומתרחש בסביבתם הקרובה אירוע חירום רפואי, מוזנקים המתנדבים לזירת האירוע או לבית החולה על ידי מוקד “איחוד הצלה”. מטרת “איחוד הצלה” היא להגיע אל החולה או הפצוע בדקות הראשונות ולהעניק לו טיפול מציל חיים עד להגעת אמבולנס למקום ופינויו של החולה לבית החולים. בזכות אופנועי אמבולנס מהירים, טכנולוגיה מבוססת GPS ומתנדבים בפריסה ארצית מגיעים המתנדבים לאירוע חירום רפואי (תאונת דרכים, דום לב, פיגוע וכו’) במזמן ממוצע ארצי של 3 דקות. בשנים האחרונות התרחבה פעילות הארגון גם לחו”ל.

דוברות איחוד הצלה.

השארת תגובה