מזכ”ל תנועת הצופים הגיע לראשל”צ ובזמן ביקורו הוחלט על פתיחת שלושה שבטים חדשים במזרח, במרכז ובמערב העיר

מאת:מיקי אלון. ראשון לציון היא אחת הערים המובילות בתקצוב תנועת הצופים ולכן נחשבת לאחת המעורבות בישראל * כ-2500 חניכים לוקחים חלק באופן שוטף בפעילויות השבטים בעיר * במסגרת ביקור של מזכ”ל תנועת הצופים הוחלט על פתיחת שלושה שבטים חדשים במזרח, במרכז ובמערב

אין זה סוד שבני הנוער בראשון לציון מגלים מעורבות גדולה מאוד בפעילויות א-פורמוליות, אם במרכזי הנוער ברחבי העיר או בהתנדבויות בפרויקטים, השתתפות בעמותות ותנועות נוער.

ראשון לציון, היא אחת הרשויות המובילות בארץ בתקצוב תנועת הצופים, ולכן התנועה נחשבת לאחת המעורבות בישראל, כ-2500 חניכים לוקחים בה חלק באופן שוטף.

על רקע הדברים, מזכ”ל התנועה, קלי כהן, הגיע לביקור בעיר ובישר על פתיחת שלושה שבטים חדשים שיצטרפו לשישה קיימים: שבט צופים דתיים יפתח במרכז העיר בשנה הבאה. שבט רמון, ע”ש רונה רמון, יפעל, החל מחודש יולי, בצפון מזרח העיר ובמערב יוקם שבט צופי ים שיחל לפעול בחודש ספטמבר הקרוב.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: “תנועת הצופים היא חלק בלתי נפרד מהפעילות הענפה שלנו עם בני הנוער והצעירים בעיר. אני גאה בהשתתפות המרשימה שלהם וכמובן במעורבות שלהם בקהילה”. רק לאחרונה הצופים לקחו חלק בשדרוג והקמת חצרות חדשות לבעלי החיים בחי כיף.

הביקור נערך בשבט שורק בהשתתפות סגן ראש העירייה, איתי מתיתיהו, המחזיק בתיק הנוער והצעירים, סמנכ”ל העירייה- מושיקו ארז, ראש מנהל קהילה- איריס ארונין, מנהלת האגף הנוער והצעירים- הנית עזוז ומנהלת תנועות הנוער בעיר, זהבה אושריאל. למזכ”ל התנועה הצטרף דניאל אמירה, סמנכ”ל התנועה וכן צוות מקצועי של הנהגת הצופים.

במהלך הביקור נערכה סקירה של פעילות כל שבטי הצופים בעיר. הוסבר על התפתחות השבטים בשנים האחרונות וכמו כן דנו המשתתפים על השפעת שנת הקורונה על הפעילות העירונית. בעירייה ציינו והדגישו את המאמץ הגדול שנעשה במהלך השנה כדי לשקם את התנועות.

סגן ראש העירייה, איתי מתיתיהו, אמר: “אני שמח להמשיך ולהקצות משאבים להתרחבות תנועות הנוער בעיר. במהלך השנתיים האחרונות אנו עדים להצטרפות של צעירים רבים לתנועת הנוער ומגמה זו תתעצם עוד יותר. אני רואה חשיבות עליונה בהתרחבות תנועות הנוער בעיר המקנות ערכים של אהבת המולדת ונתינה לזולת ולכן אמשיך בקידומם. אני רוצה להודות לראש העירייה, רז קינסטליך על תמיכתו בתנועות הנוער בעיר והשותפות המלאה בקידום הנושא״.

השארת תגובה