חוף ראשון-מיום ראשון הקרוב (20.6.21) יפעלו שירותי ההצלה עד השעה 20.00 בערב או עד שקיעת החמה

מאת: מיקי אלון.

זו השנה השישית שראשון לציון היא העיר היחידה בישראל המפעילה שירותי הצלה עד שעות החשיכה * מיום ראשון הקרוב (20.6.21) יפעלו שירותי ההצלה עד השעה 20.00 בערב או עד שקיעת החמה, הקרובה מבניהן * ראש העירייה, רז קינסטליך: “שעת הערביים היא אחת השעות היפות ביותר, נדאג שהיא גם תהיה בטוחה למתרחצים”

מיום ראשון הקרוב (20.6) תאריך עיריית ראשון לציון את שעות ההצלה בשלושה חופים עד השעה 20:00 בערב או עד שקיעת החמה, הקרובה מבניהן. זוהי השנה השישית שעיריית ראשון לציון היא העיר היחידה בישראל שמפעילה שירותי הצלה עד שעות החשיכה מתוך הנחת עבודה שרוב מקרי הטביעה מתרחשים בהעדר מציל. ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: “שעת הערביים היא אחת השעות היפות ביותר בחוף הים, נדאג שהיא גם תהיה בטוחה למתרחצים. כל עוד יש אור יום, יהיו מתרחצים בחוף הים ועלינו האחריות לדאוג לשלומם”. השירות ימשך עד סוף חודש אוגוסט.

בעירייה מודעים לכך שבתקופת הקיץ רבים מהמתרחצים מגיעים לחוף בשעות הפחות חמות שהנן שעות הערביים ולכן החליטו לתקצב את המשך שירותי ההצלה. שירותי ההצלה בחופים מס’ 1 החוף הכחול, חוף מס’ 4 חוף תל יונה וחוף מס’ 6- החוף הנפרד, יחלו בשעה 08.00 ויסתיימו כאמור בשעה 20.00 או בשקיעה. החוף הנפרד יופעל במתכונת זו בימי חול בלבד. יתר תחנות ההצלה יופעלו בכל ימות השבוע משעה 07.00 ועד 19.00 בערב.

המשנה לראש העירייה, עידן מזרחי, המחזיק בתיק חופים ואגמים, אמר: “השמירה על שלום ציבור המתרחצים היא המשימה המרכזית שלנו וזו הסיבה שאנחנו מפעילים את שירותי ההצלה לאורך כל שעות האור. אני קורא לתושבים להגיע וליהנות מחוף הרחצה היפה בארץ”.

השארת תגובה