ראשון לציון עיר הנינג’ות! בקרוב פתיחת ה”אקדמיה לנינג’ה” הגדולה בישראל בניהולו המקצועי של גיל מרנץ’

מאת: מיקי אלון.

בקרוב מאוד זה קורה וזו לא פנטזיה גם אתם יכולים להיות נינג’ה להתאמן להיות בכושר וגם להתחרות בעונה הבאה של נינג’ה ישראל כך מספר לנו ארז בן חיים בין מקימי האקדמיה אשר חלומו הגדול לראות מאות בני נוער באים להתאמן , שומרים על אורח חיים בריא ומתחרים כמובן בתחום הנינג’ות ובענפי ספורט שונים ,מביאים כבוד לעצמם ,למשפחות לחברים ולעיר ראשון לציון לכן החליט ארז בן חיים להקים מקום ברמה גבוהה , לדאוג למתקנים הטובים והחדישים בארץ ומפוקחים על ידי חברות עם התקנים המחמירים ביותר.

החלום הפך למציאות !

בצילום:ארז בן חיים :”….חולם להכשיר בני נוער למצויינות בספורט דרך אימוני הנינג’ה…”

אחד מהמדריכים באקדמיה מספר:

“תאונה בגיל קטן הפכה אותי לילד מופנם שלא יוצא הרבה מהבית וממש לא אוהב ספורט. את רוב הילדות שלי ביליתי על משחקי מחשב. נחשפתי לפארקור דרך סרטון באינטרנט, משהו בתנועה היה נראה לי לא מציאותי. הייתי חייב לנסות את זה. פארקור מאפשר לי לבטא את עצמי בצורה ששום דבר אחר לא הצליח. הוא גרם לי לאהוב ספורט, את החיים, לצאת החוצה, להנות, לשאוף ולחלום. פארקור הראה לי את היופי והכיף באתגר. הוא גרם לי להבין שאני מסוגל לעשות הכל אם אני מגיע בגישה הנכונה. את השינוי החיובי שפארקור עשה בחיים שלי אני רוצה להעביר למתאמנים שלי. האימון שלי מתמקד בלמקסם את הפוטנציאל הפיזי והמנטלי בצורה מהנה ומאתגרת”. מחכה לכם באקדמיה, אהרון.

עוד מצוות המדריכים ,מחכה לכם באקדמיה! גלב.


המדריך תום: ‘התחלתי להתאמן מתוך תשוקה, היופי בספורט הזה – האפשרות לעשות כל כך הרבה דברים רק עם הגוף שלי, ללא שום עזר חיצוני! עד היום זה מדהים אותי כל פעם מחדש.

אחרי שנים של מחקר, אני אדם השואף להתפתחות תמידית בכל רבדיו. הסקרנות תמיד הובילה אותי. כיום אני נמצא במקום בו אני רוצה להנחיל את הידע שלי לאחרים, לקחת מתאמנים יד ביד ולהיכנס איתם למסע אישי ומדהים של התפתחות דרך קליסטניקס. באימונים אני מלמד איך דרך מנטליות בריאה וראיית עולם חיובית אפשר להשיג כל מטרה בחיים”מחכה לכם באקדמיה, תום.

גיל מרנץ’ זוכה נינג’ה ישראל לשנת 2019 המנהל המקצועי מספר לנו כי ההרשמה לחוגים בעיצומה וכדאי למהר כי מספר המקומות מוגבל . קטע הכרות עם גיל לחצו על הקישור:https://youtube.com/shorts/RWtF0jUL8eA?feature=share

את האימונים יובילו נבחרת מאמנים המובילים בתחום והמתחם יכלול מתקני נינג’ה, פארקור, קליסטניקס וקיר טיפוס מהמתקדמים ביותר. צפי פתיחה אוגוסט 2021
רוצים לשאול ?בבקשה:נייד: 054-9181188 או באתר האקדמיה: https://www.ninjaacademy.co.il/

השארת תגובה