טיילת דק לכל אורך הגדה,רחבת דשא לפיקניקים, מסעדות, קולנוע ועכשיו גם ברבורים באגם, עיריית ראשל”צ תפעיל את סירות הפדלים באגם

מאת: מיקי אלון.

יש ברבורים באגם הזה“,טיילת דק לכל אורך הגדה הצפונית, רחבת דשא לפיקניקים, מסעדות, קולנוע ועכשיו גם ברבורים באגם * עיריית ראשון לציון תפעיל סירות פדלים בדמות ברבורים ופלמינגו באגם ראשון הסמוך לסופרלנד * ראש העירייה, רז קינסטליך: “למה שרק אנחנו ניהנה מהאגמים היפים בארץ?”

מחפשים רעיון נוסף לבילוי בחופשת הקיץ? עיריית ראשון לציון תחנוך השבוע סירות פדלים בדמות ברבורים ופלמינגו באגם ראשון הסמוך לסופרלנד.
אגם ראשון הולך ומתפתח – כבר היום יש טיילת דק ארוכה לאורך הגדה הצפונית, רחבת דשא לפיקניקים משפחתיים, מסעדות ובית קולנוע יכולים וכא מור כעת יכולים המבקרים ליהנות גם משייט מהנה באגם.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “אני שמח להזמין את תושבי העיר לפעילות משפחתית מהנה על מימי האגם היפה שלנו. זו גם הזדמנות להזמין מבקרים מערים אחרות לבילוי מהנה. אחרי הכל, למה שרק אנחנו ניהנה מהאגמים היפים בארץ?”.

השירות יפעל בסופי שבוע וערבי חג בגדה המערבית של האגם. ניתן לשכור סירה לחצי שעה או שעה. לתושבי העיר תינתן הטבה. הסירות מכילות בין ארבעה לחמישה אנשים. כמו כן, העלייה לסירות היא מגיל שנתיים כאשר עד גיל 14 יש צורך במלווה מבוגר.

בעירייה תומכים בשימור האגמים ומקצים לשם כך תקציבים ומשאבים רבים לטיפוח המקום לטובת התושבים. מדובר בפנינת טבע מיוחדת בלב העיר.
עיריית ראשון לציון פיתחה לפני שנים את שני האגמים במערב- אגם ראשון ואגם הנקיק. שני אלו יחד יכולים להכיל כ-3.5 מיליון מ”ק. כמויות המים האדירות האלו משמשות בהמשך להשקיית כל הפארקים והגינות הציבוריות במערב, לרבות אצטדיון הכדורגל. העירייה חוסכת כך כחמישה מיליון שקלים בשנה כאשר היא משתמשת במי הגשמים ולא במי מקורות.

מחזיק תיק חופים ואגמים, המשנה לראש העיר עידן מזרחי: “אנחנו שמחים להשיק אפשרות בילוי נוספת עבור חובבי הטבע. שייט בשעת השקיעה בחיק המשפחה או עם האנשים הקרובים ללבנו, היא חוויה של ממש וכעת נמצאת ממש בהישג יד. אני מזמין אתכם ליהנות מהשירות החדש ולחוות את הטבע היפה שלנו במלוא הדרו”.

השארת תגובה