ראש העירייה, רז קינסטליך: “…בשנת הקורונה פגשתי תושבים נכים שמתמודדים עם קשיים רבים ומורכבים, זה הזמן לחמלה והבנה….”


מאת: מיקי אלון.

ראש העירייה רז קינסטליך. צילום תמר מצפי.

ראש העירייה, רז קינסטליך, הנחה על הרחבת ההנחה בארנונה עד ל-80% למי שנקבעה לו דרגת אי כושר השתכרות לצמיתות בשיעור של 75% ומעלה * המהלך ייצא לדרך מתחילת 2022 ועלותו כארבעה מיליון ₪ * ראש העירייה, רז קינסטליך: “בשנת הקורונה פגשתי תושבים נכים שמתמודדים עם קשיים רבים ומורכבים, זה הזמן לחמלה והבנה במציאות החדשה”

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, מוביל מהלך שמעט מאוד רשויות בישראל אישרו אימצו. בתחילת 2022 העירייה תאמץ במלואה את התקנה להנחה המיועדת לנכה, הזכאי לקצבה חודשית מלאה ושדרגת אי כושר השתכרותו היא בשיעור 75% ומעלה. ההנחה המקסימלית תעמוד על שיעור של 80% ללא הגבלת שטח.

בצעד זה משלימה עריית ראשון לציון מהלך של אימוץ כל ההנחות בארנונה על פי התקנות באופן מלא לטובת התושבים. עלות המהלך מוערכת בכארבעה מיליון ₪. “ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: “בשנת הקורונה פגשתי תושבים נכים שמתמודדים עם קשיים רבים ומורכבים. כעירייה יש לנו חובה מוסרית לסייע להם בכל דרך שניתן, זה הזמן לחמלה והבנה למצבם במציאות החדשה”.

יש לציין כי בנוסף, אושרה הנחה גם לנכה אשר טרם קיבל קצבת אזרח ותיק ונקבעה לו לצמיתות דרגת אי כושר השתכרות בשיעור של 75% ומעלה, עפ”י סעיף 200 לחוק הביטוח הלאומי. כאמור, גם הנחה זו תינתן מתחילת 2022.

אודות המחבר

מיקי אלון

מיקי אלון- איש ציבור, פעיל חברתי, יו"ר יחד למען החייל ראשון לציון ,מעל 20 שנה כיו"ר הנהגות ההורים בבתי ספר בעיר, שנים רבות בהנהגה העירונית מתוכם 4 שנים כיו"ר עירוני וחבר בהנהגת ההורים הארצית, ניהול וכתיבה בפורומים עירוניים באתר העירייה בתקופתו של מאיר ניצן ודב צור, כיום רז קינסטליך ראש העירייה. מיקי מנהל האתר מקומון ראשון ומנהל את הפורום הגדול ביותר בעיר "פורום תושבי ראשון לציון" בפייסבוק ובו כ-100,000 חברים, חבר הנהלת בית החייל המשוחרר ועוד...כל הפעילויות בהתנדבות מלאה.

השארת תגובה