לא מגיעים לאירועים הקהילתיים? האירועים יגיעו אליכם! מיזם חדש של עיריית ראשון לציון מנגיש אירועים קהילתיים לשכונות

מאת: מיקי אלון.

הראשונע עושים שכונה מרכז קהילתי נייד עד אליכם. לא מגיעים לאירועים הקהילתיים? האירועים יגיעו אליכם! * מיזם חדש של עיריית ראשון לציון מנגיש אירועים קהילתיים לכל הגילאים בשכונות השונות * ראש העירייה, רז קינסטליך: “אנו מתאימים את היצע התרבות שלנו למציאות הקורונה המשתנה”

הקורונה שטלטלה את עולמנו יצרה לא מעט מגבלות ושינויים בחיי היום יום. מיזם ה”הראשונע” בא לתת מענה גם בנסיבות משתנות אלו.

לצד מסיבות הגן המקיימות בימי שלישי בעשרה גנים ציבוריים. ה”ראשונע”, רכב הסוואנה הצבעוני והנגררת שלו, מגיע למרכזי השכונות ופורק מתוכו פעילויות והפתעות רבות כמו מחצלות ופופים, משחקי סוני פלייסטיישן, משחקי קופסא, סנוקר ומשחקי שטח. עבור הקטנטנים יתקיימו הפעלות בנושאים שונים לצד פעילות מוזיקלית. המתחם יפעל בין השעות 18:00 עד 23:00 בכל יום בשכונה אחרת בעיר כאשר תוכלו לזהות אותו עם גי’נגל מיוחד שיושמע באמצעות מערכת הגברה.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “אנחנו מגיעים לעשות שכונה במובן הכי חיובי שאפשר, קרוב לבית שלכם כדי לחזק את חיי הקהילה גם בתקופה מורכבת עבור כולנו. אנחנו מקיימים מאות פעילויות ואירועים ברחבי העיר, רובם במוקדים מרכזיים בעיר ובמרכזי קהילה ומועדוני נוער. “הראשונע” מגיע לכולם, ילדים, צעירים ומבוגרים”.

התושבים המבוגרים יוכלו לצפות בסרטים שונים כשהם ישובים סביב שולחנות שיוצבו בשכונה על ידי צוות “הראשונע”, הם גם ישמעו הרצאות בנושאים מגוונים וייהנו ממופעי מוסיקה ומהצגות תיאטרון.

המשנה לראש העירייה, אפרת אברמוביץ’ המחזיקה בתיק מינהל קהילה, אמרה: “מיזם הראשונע הנו התגשמות הרעיון לבניית פלטפורמה קהילתית . בשנתיים האחרונות יצרנו וחשבנו כל צוות מנהל קהילה כיצד לייצר תשתית מיטבית המאפשרת ערבי קהילה ופעילויות מגוונות המייצרות חווית תושב אחרת .פעולות שנוגעות בקשת רחבה של תושבים ומאפשרות לכלל התושבים לשמוח יחד וליצוק תוכן קהילתי יחד עם הרשות על מנת לייצר פעולות קהילתיות מגבשות .
הראשונע הנו אחד מפרויקט הדגל של מנהל קהילה ואני מקווה שיצור עשרות רבות של מפגשים קהילתיים חוויתים בכל רחבי העיר. אני מודה לראש העירייה על האפשרות ליצור ולייצר מחוץ לקופסה ולתת לחלומות הקהילתיים שלי להפוך לממשיים עבור כלל תושבי העיר. אני מזמינה את כל התושבים לחלום ולהגשים קהילה יחד איתנו”.

השארת תגובה