הילדים הגאים צפו במאבטחי הברינקס אוספים את השקית הכבדה עם 1500 ש”ח שאספו במטבעות ומאחסנים אותה ברכב המשוריין

מאת: מיקי אלון.

ילדי גן “אין כמוני” בראשון לציון אספו 1500 ₪ במטבעות של עשרות אגורות ותרמו אותם לעמותות הפועלות למען הקהילה. הילדים הגאים צפו במאבטחי הברינקס אוספים את השקית הכבדה ומאחסנים אותה ברכב המשוריין.

ילדי הגן השתתפו במיזם “האוצר האבוד” שמטרתו לאתר בבית מטבעות של עשרות אגורות שזרוקים בבית ולאגד אותם ביחד לסכום משמעותי שיועבר לעמותות כמו “כנפיים של קרמבו”, “עלם” “רוח טובה”, “גדולים מהחיים”, “פתחון לב”, “צער בעלי חיים”, “מלאכיות הדממה”, “תנו לחיות לחיות”, “קו לחיים”, “ילדים בסיכוי”, “חיבוק ראשון”, “אח בוגר אחות בוגרת” ו – “להושיט יד”.

כזכור, במהלך השנה, עודד אגף חינוך קדם יסודי במינהל החינוך בעירייה, את צוות הגן והילדים לאסוף מטבעות של 10 אגורות. ילדי הגן למדו על ערכו של הכסף ומה ניתן לעשות בו למען הקהילה. 147 גני ילדים בראשון לציון נטלו חלק במיזם “האוצר האבוד” ואספו סכום של כ -16,000 ₪.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: “תקופת הקורונה זעזעה בתים רבים בישראל והציפה שאלות רבות בבית סביב כסף. המיזם מקנה לילדים ערכים ותובנות שילוו אותם כל החיים. צרכנות נבונה, ערך למתנות שהם מקבלים, חיסכון ודחיית סיפוקים מידיים, נדיבות וגאווה שהם יכולים לעזור לאחר ועוד. זהו אחד השיעורים החשובים שלמדו הילדים בגילאים האלו”.

על פי הערכת בנק ישראל, בכל בית ישראל יש בין 30 ל-160 מיליון ₪ במטבעות של 10 אגורות, הם למעשה “האוצר האבוד” שכן רבים מאיתנו לא יעשו את המטבעות הללו דבר. מ”מ וסגנית ראש העירייה, ליאל אבן זהר, המחזיקה בתיק החינוך, הוסיפה: “ילדי הגנים בראשון לציון למדו בדרך הטובה ביותר את יסודות הכלכלה ונחשפו לערך הנתינה כבר בגיל כה צעיר”.

תגובה אחת

  1. ורדה כהנא חרש הגב

    תודה רבה למיקי הפעיל החברתי על כל הדברים שהוא עושה למען התושבים בעיר ראשון לציון שלנו.

השארת תגובה