בחגיגות יום ההולדת של ראשל”צ בט”ו באב השתתפו כ-3000 תושבים, נשים סורגות קישטו את עצי בית גורדון…היה שמח

מאת: מיקי אלון.

סורגות אהבהקבוצת נשים סורגות קישטו את עצי בית גורדון לונדון בלבבות, פרחים ומוביילים סרוגים * בהמשך יתרמו למועדוני יום, מעונות ובתי חולים כדי להרחיב ליבם של אנשים וילדים * בחגיגות יום ההולדת של ראשון לציון, שצוין בט”ו באב, השתתפו למעלה מ-3000 תושבים

אם עברתם במקרה במרכז העיר ההיסטורי, סמוך לבית לונדון-גורדון, יתכן שהבחנתם בלבבות, פרחים ומוביילים סרוגים על העצים. מאחורי היוזמה המקסימה עומדות נשים החברות במיזם העירוני “ראשוניות סורגות”, שחיבר נשים לתחביב הוותיק והעממי, הסריגה, שעושה רנסנס בימים אלו. המיזם נולד לפני כשנה, בעיצומה של הקורונה, על ידי המשרד לקידום מעמד האישה רשת נשים, המנהל לשילוב חברתי ואגף תרבות. כעת בשיתוף פעולה עם הגלריה העירונית לאומנות בחברה העירונית, הוא יצא למרחב הציבורי לכבוד ט”ו באב.

ביום חמישי האחרון ציינה עיריית ראשון לציון 139 שנים להקמת המושבה בט”ו באב. למעלה מ-3000 תושבים השתתפו בפסטיבל אהבה ראשוני ברחוב אחד העם ונהנו ממופעי רחוב, סדנאות לילדים, מייצגי אומנות, דוכני אוכל, מדרחוב אירופאי ומיצג אור מרהיב שהוקרן על חזית בית הכנסת הגדול. את האירוע הפיקה וארגנה החברה העירונית.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: “זה לא מקרי שהחג שמסמל את כל האהבות הוא גם יום חגה של העיר הכי תוססת, תרבותית ומתחדשת. הלבבות נפתחים, האהבות פורחות והעיר שלנו פורשת כנפיים, צומחת ומשגשגת. ביום חגה של העיר, ראשון לציון נמצאת בתנופה בכל התחומים ומשתבחת משנה לשנה”.

צילומים: אבי קקון.

השארת תגובה