מנכל”ית ימינה סטלה ויינשטין העניקה לראש עיריית ראשל”צ רז קינסטליך אות הערכה מראש הממשלה בנט על ניהולו המצוין והמקצועי במלחמה מול נגיף הקורונה

מאת: מיקי אלון.

ביום ראשון האחרון העניקה מנכל”ית ימינה הגב’ סטלה ויינשטין לראש העיר ראשון לציון את תמונת ראש הממשלה בחתימתו ואות הערכה על ניהול מצויין של העיר במלחמה בנגיף הקורונה.

בפגישה שנערכה בלשכתו של ראש העירייה רז קינסטליך השתתפו ראש מטה ימינה בעיר אוהד אוזן וכן חברת מועצת העיר מיכל קלדרון.

בפגישה סקר ראש העיר את הפעולות שהעירייה עשתה במלחמה בנגיף החל מפתיחת מתחמי חיסונים ובדיקות כולל בשעות הלילה ועד חלוקות ערכת הבדיקות המהירות לכלל תלמידי העיר ועידוד התושבים להתחסן.
מנכ”לית ימינה הביעה באוזני ראש העיר את הערכת ראש הממשלה נפתלי בנט, על התפקוד יוצא הדופן ואת שיתוף הפעולה עם הגורמים הממשלתיים והיותה של העיר ירוקה המקיימת שגרה באחריות תחת המגבלות ההכרחיות.

בפגישה נידונו גם נושאים מוניציפליים שיובאו לידיעת השרים הממונים ויגובשו תהליכים לביצוע .

אוהד אוזן, ציין לשבח את פעולות ראש העייריה ושל חברתו מיכל קלדרון האמונה על תחום החירום בעיר והדגיש כי השגרה שהתקיימה בחודשים האחרונים תחת הגל הרביעי היה בזכות שיתוף הפעולה של הרשות העירונית הממשלה והתושבים והדגיש את חשיבות המפגשים שמנכ”לית המפלגה, סטלה, עורכת עם ראשי הערים וראשי המטות כדי לבסס את שיתוף הפעולה בין כלל הגורמים.

השארת תגובה