ברוך השב! אושר מינויו של דורון מילברג למנכ״ל עיריית ראשל”צ במקומו של דודי גיל שעוזב

מאת: מיקי אלון.

חוזר לקדנציה שנייה: ועדת האיתור של העירייה בהשתתפות נציגי משרד הפנים, אישרה לפני זמן קצר את מינויו של דורון מילברג למנכ״ל העירייה*


מנכ”ל עיריית ראשון לציון לשעבר ומנכ”ל עיריית רחובות בהווה, דורון מילברג, צפוי לשוב לראשון לציון לקדנציה שנייה * יחליף בתפקידו את דודי גיל, שהודיע השבוע על סיום תפקידו לאחר שהחליט להמשיך את דרכו המקצועית בסקטור הפרטי * מילברג נחשב למוערך מאוד בשלטון המקומי ומשמש יו”ר איגוד מנכ”לי הרשויות המקומיות בישראל

לפני זמן קצר אישרה ועדת האיתור של העירייה ומשרד הפנים, את מינויו של מילברג, שצפוי לשוב לראשון לציון לקדנציה שנייה. יחליף את דודי גיל, שהודיע השבוע על סיום תפקידו אחרי שנתיים לאחר שהחליט להמשיך את דרכו המקצועית בסקטור הפרטי.

מילברג (69), תושב העיר ראשון לציון, מכיר היטב את עיריית ראשון לציון, למעשה את רוב הקריירה שלו הוא בילה במסדרונות העירייה, במשך כ-30 שנה הוא טיפס בתפקידים הבכירים עד לכס המנכ”לות. עם סיום כהונתו של מאיר ניצן ב-2008, הוא החליט לעזוב את העירייה ועבר לעיר השכנה רחובות, שם שימש עד היום כמנכ”ל העירייה במשך עשור. מילברג נחשב למוערך מאוד בשלטון המקומי ומשמש מזה שלוש קדנציות כיו”ר איגוד מנכ”לי הרשויות המקומיות בישראל.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: “דורון הוא איש עשייה וביצוע, אשר מכיר היטב את המערכת העירונית בראשון לציון ואני משוכנע שהוא ידע לנווט את העירייה בין האתגרים הצפויים לעיר בשנים הקרובות. אני רוצה להודות למנכ”ל העירייה היוצא, דודי גיל, על העבודה המסורה שביצע למען הצלחת העיר והעירייה. בניהולו, הובלנו ליצירת דרכי עבודה סדורות ומקצועיות בתוך העירייה, צלחנו את משבר הקורונה ושני מבצעים צבאיים, הובלנו את תהליכי בניית השכונות החדשות וכמו כן, פרויקטים רבים ומוצלחים לרווחת תושבי העיר. אני מודה לו על המסירות ועל תרומתו הרבה לעיר ומאחל לו הצלחה רבה בדרכו החדשה”.

השארת תגובה