ראש העירייה רז קינסטליך אומר: “בראשון לציון שמים סוף לחרמות ושומרים על נפשם של הילדים”

“נפש הילדים שלנו, זהו הדבר העדין והחשוב ביותר שיש. המחשבה על ילד או ילדה שחווים כרגע חרם, המחשבה על המצוקה שהם נמצאים בה ועל הצלקת הנפשית שעלולה לעצב את האישיות שלהם בגיל כל כך רגיש, שוברת את הלב ולצערינו, התופעה הזו נפוצה וחיה ובועטת ליד כל אחד ואחת מאיתנו.

לכן החלטתי שלא לשתוק, לא לעמוד מנגד ולדאוג שאצלנו בעיר אף ילד או ילדה לא יחוו עוד חרם ולכן הנחתי לצאת בקמפיין עירוני שנלחם בתופעה.

בוודאי שמתם לב כי בשבועיים האחרונים נתלו ברחבי העיר שלטי חוצות נגד תופעת החרמות, כאשר הסלוגן שמוביל את הקמפיין הוא “חרם זו צלקת”. בחרנו באביתר עוזרי, צעיר תושב העיר, כוכב רשת ומוביל דעת קהל בקרב ילדים ונוער ברחבי הארץ, להוביל את הקמפיין שפונה למבוגרים וצעירים כאחד.

אביתר המקסים, איתו נפגשתי בשבוע שעבר, נרתם מיידית לקמפיין החשוב הזה אשר נותן רוח גבית למערכת החינוך המובילה את המאבק החשוב בחרמות. ביחד, כולנו אומרים לא עוד לתופעת החרמות!

אני רוצה לקוות שבזכות הפעולות שאנו עושים נגד התופעה יחד עם הקמפיין, נצליח לעזור לנער או נערה, ילד או ילדה שחווים כרגע חרם. ואליכם הורים יקרים יש לי רק בקשה אחת – אל תעמדו מנגד. תשאלו ותתעקשו עם הילדים שלכם לקבל את האחר. תחשבו על הנפש שלהם ואל תתנו לזה יד.

אני רוצה להודות לליאל אבן זוהר – סגנית, ממלאת מקומי ומחזיקת תיק החינוך, ולמוטי עגמי – סגני ומחזיק תיק הרווחה על קידום הקמפיין החשוב הזה.”

השארת תגובה