בתי הספר בראשון לציון ציינו את יום ההליכה הבינלאומי במסגרת פרוייקטים לקידום הבריאות ואכילת מזון בריא

מאת: מיקי אלון.

בתי הספר בראשון לציון ציינו את יום ההליכה הבינלאומי שחל אתמול (שני). בחטיבת הביניים המעיין ערכו תחרות בין הכיתות * בבית הספר מקיף ט’ יצאו התלמידים להליכה משותפת עם כיתת הוותיקים * ראש העירייה רז קינסטליך: “אין מאושר ממני לראות את הדור הצעיר מבין את החשיבות של הפעילות הגופנית”

יום ההליכה הבינלאומי חל אתמול (שני), ובבתי הספר ברחבי ראשון לציון ציינו זאת באמצעות הליכה מסביב לבתי הספר ובשכונות הסמוכות עם המורים, וכן באמצעות הסברה לתלמידים, קידום הבריאות וצריכת מזון בריא.

בחטיבת המעיין פתחו את יום ההליכה הבינלאומי בפעילות ספורטיבית לתלמידים במגרש הספורט. לאחר מכן, יצאו התלמידים והמורים להליכה ברחוב העצמאות, דרך הכיכרות ובדרך המכבים, רחוב קרל נטר, האורנים ומשם חזרה לבית הספר.

ההליכה לוותה בתחנות כושר גופני ותחנות ריענון עם מים וחטיפי אנרגיה. לאחר ההליכה חיכתה לצועדים ארוחת בוקר בריאותית בכיתות ולאחר מכן פעילות בנושאי קידום בריאות וחשיבות הפעילות הגופנית. בהמשך נערכה תחרות בין הכיתות שהתנסו בהכנה ובחירה נכונה של ארוחת בוקר בריאה, הכנת דגלים והופעה חיצונית ייחודית לכל כיתה. לאורך היום זכו התלמידים לגיבוש ונהנו משיתוף פעולה ופעילות שוברת שגרה על מנת לעודד את חשיבות הנושא.

ראש העירייה רז קינסטליך, אמר: “עיריית ראשון לציון מעודדת פעילות גופנית לכל אורך ימות השנה, ובוודאי שביום ההליכה הבינלאומי. אנחנו שמים דגש בפני הדור הצעיר, שלצערי מבלה במסכים לא מעט, על חשיבות הפעילות הספורטיבית ומזון בריא, ולראייה מקפידים שיהיה בכל בית ספר אולם ספורט ומשקיעים בהסברה בנושאים אלה. אין מאושר ממני לראות את הדור הצעיר מבין את חשיבות הנושא, ומשתף פעולה עם וותיקי העיר”.

בבתי הספר מקיף ט’ נאות אשלים התקיימה פעילות ספורטיבית יחד עם כיתת הוותיקים. כזכור, בבית הספר מקיף ט’ ישנה כיתת וותיקים בני 65-90, שחוזרים לספסל הלימודים על מנת להשלים פערים. בין היתר הם לומדים ספרות, תקשורת, היסטוריה ועוד כאשר את השיעורים מעבירים מורי בית הספר והם לוקחים חלק בכל הפעילויות. במסגרת שיתוף הפעולה, הוותיקים זכו להליכה יחד עם התלמידים הצעירים ולאחר מכן אכלו ארוחת בוקר משותפת שתרמה להידוק הקשר ביניהם.

השארת תגובה