מצדיעים לוותיקים! עיריית ראשון לציון מציינת את חודש הגמלאים במגוון אירועים מכל הסוגים

מאת: מיקי אלון.

במהלך חודש נובמבר יציינו ברחבי ישראל את חודש הגמלאים * גם בעיריית ראשון לציון הכינו מגוון רחב של פעילויות * בני הגיל השלישי יזכו להצגות, הרצאות, הופעות וסדנאות לכל אורך החודש * ביום שלישי (2.11) תערוך העירייה הפנינג חינמי לאזרחים הוותיקים * ראש העירייה רז קינסטליך: “ראשון לציון התברכה באוכלוסייה ותיקה, ערכית ותורמת

עיריית ראשון לציון מצדיעה לאזרחים הוותיקים במסגרת חודש הגמלאי הבינלאומי. במהלך החודש ייהנו הגמלאים ממגוון אירועים, מופעים, הרצאות ועוד. על האירועים אמונים המינהל לשילוב חברתי (רווחה) והחברה העירונית. במוקד הפעילויות השנה תעמוד תחרות השירה המסורתית שתתקיים ב-24.11, הופעה של השחקנית והסטנדאפיסטית חנה לסלאו במתנ”ס שיכון המזרח ב-22.11, הופעה של הזמרת מירי מסיקה ב-23.11 בהיכל התרבות וקבלת שבת ישראלית עם שירה בציבור שתיערך ב-5.11. אירועי החודש ייחתמו בסיור במוזיאון אגם במערב העיר. בעיריית ראשון לציון מדגישים כי חלק מהאירועים בחינם, וחלקם בסבסוד על ידי העירייה.

ראש העירייה רז קינסטליך: “ראשון לציון התברכה באוכלוסייה ותיקה, ערכית ותורמת. בחודש הגמלאים זה הזמן שלנו להצדיע לאותם האזרחים ולהודות להם על כל העשייה המגוונת ותרומתם הרבה לאורך השנים. אין לי ספק שציבור הגמלאים ייהנה במהלך החודש מתרבות פנאי והעשרה שעיריית ראשון לציון הפיקה”.

מ”מ וסגן ראש העירייה ומחזיק תיק הרווחה, מוטי עג’מי, הוסיף כי “דאגנו לכך שהאירועים יהיו במחירים הוגנים, וחלקם אף בחינם. עיריית ראשון לציון דואגת לרווחת התושבים הוותיקים לכל אורך ימות השנה ומוקירה את תרומתם הרבה. אני קורא לכל הגמלאים לצאת וליהנות ממגוון רחב של פעילויות”.

אזרחים ותיקים המעוניינים לקחת חלק באירועי חודש הגמלאים מוזמנים לרכוש כרטיסים להצגות בקופות היכל התרבות. ליתר המופעים יש לפנות לאגף לפעולות חברתיות – המינהל לשילוב חברתי – עיריית ראשל”צ, רח’ ירושלים 2 קומה 1 בניין חכ”ר בטלפון: 03-9689809
או במייל: hanab@rishonlezion.muni.il
ניתן להצטרף לקבוצת הוואטסאפ לוותיקים בקישור הבא: https://bit.ly/3jTRoL1

השארת תגובה