שחקני הכדורגל של אגודת הספורט רמת אליהו נבחרו ללוות את נבחרת הנוער של ישראל במשחק מרגש מול איחוד האמירויות ובנוסף גם הופיעו בטקס מיוחד

מאת: מיקי אלון.

לראשונה נבחרת הנוער של איחוד האמירויות השתתפה בטורניר ישראל בכדורגל.
שחקני הכדורגל של אגודת הספורט רמת אליהו ,השכונה שממנה יצאו בעבר לא מעט שחקנים מוכשרים נבחרו ללוות את נבחרת הנוער של ישראל במשחק מרגש וייחודי זה, והופיעו בטקס שהתקיים לפני פתיחת המשחק.

המשחק התקיים היום בנתניה. שחקני רמת אליהו שנתונים 2008-2009 היו הדגלנים במשחק, הילדים התאמנו על הטקס וחשו גאווה גדולה לקחת חלק במשחק החשוב. המשחק הסתיים בניצחון לנבחרת נוער ישראל 4:1.

סנדרה שריקי, יו”ר האגודה:” גאווה גדולה שבחרו בילדי האגודה ללוות משחק כה חשוב ולקחת חלק בטקס המרגש. האגודה דואגת לשלב את הילדים בטקסים ומשחקים חשובים ברמה הארצית והעולמית, בעלי ערכים וחינוכיים”.

יחד עם שחקני רמת אליהו הופיעו רקדניות DCM מהמועצה האזורית גזר בכוריאוגרפיה של שרון אברהמי וניהול אומנותי של טל הללי. טל מפיקה את טקסי פתיחת גביע המדינה כבר מספר שנים:” כל הפקה אני מתרגשת מחדש, גאה ברקדניות שלי ובצוות שעובד איתי שדואג שהכל יהיה מושלם. הטקס היה מיוחד ויפה מאוד”.

טוביאק יוסי מנהל האגודה : ” אני דואג לכל ילדי האגודה במתן מענה מקצועי וערכי. לראות אותם לוקחים חלק במשחק כה חשוב היה מרגש וחשתי גאווה רבה”.

אביחי צבר , מנהל מקצועי:” ההשקעה בילדים לצד האימונים המקצועיים, היא השקעה בגיבוש חרבתי, חינוך וערכים. המשחק הזה היה חשוב מאוד ברמה בינלאומית ואני גאה בילדים שלקחו חלק והשקיעו בהכנות”.

השארת תגובה