שתיל לכל ילד: כ-3,000 שתילים יחולקו לפני ט”ו בשבט לכל ילדי הגנים בראשון לציון

מאת: מיקי אלון.

לרגל ט”ו בשבט, יחולקו לכל ילדי הגנים בעיר שתילים עם פרחים עונתיים שיישתלו בפעילות משותפת עם הצוותים החינוכיים. ראש העירייה רז קינסטליך: “ט”ו בשבט מסמל פריחה והתחדשות, מקווה שהצלחנו לשמח את ילדי הגנים בתקופה לא פשוטה זו”.

ט”ו בשבט בפתח. לרגל חג האילנות, מנהל איכות הסביבה ומנהל החינוך בעיריית ראשון לציון החליטו להעלות חיוך בקרב ילדי הגנים בעיר. כל ילד יקבל במהלך השבוע הקרוב שתיל עם פרחים עונתיים אותו יינטע במסגרת פעילות הגן. גני הילדים בעיר גם קיבלו ציוד חפירה, משפך, חול וכן סרטונים מאגף גינון לביצוע פעילות השתילה באדניות בצירוף ברכת חג ט”ו בשבט שמח. הפעילות תתבצע עם הצוותים החינוכיים בגנים.

לסרטון ברכה לרגל ט”ו בשבט: https://fb.watch/9-SKF7Tn-X/

ראש העירייה, רז קינסטליך: “ט”ו בשבט הוא חג שמסמל חיבור עם הטבע והאדמה, פריחה והתחדשות, וכולי תקווה שהתקופה הנוכחית תסתיים ונעבור את הגל החמישי בשלום. הילדים בגני העיר חווים תקופה לא פשוטה בעת הזאת, ואני מקווה שהצלחנו לשמח אותם בעזרת פעילות חשובה. אני מאחל לכל תושבי העיר ט”ו בשבט שמח ופורח”.

בשל מגבלות הקורונה ושנת השמיטה, הוחלט ביוזמת ראש העירייה וחברת המועצה ומחזיקת תיק איכות הסביבה, קרן דנה, להביא את אווירת החג לגני הילדים. מנהל איכות הסביבה החל בחלוקה של ערכות לקראת ט”ו בשבט, כאשר עד החג עצמו כל ילדי הגנים צפויים לבצע את הפעילות. סוגי השתילים העונתיים שחולקו הם אמנון ותמר, לוע הארי וכרוב נוי.

חברת המועצה ומחזיקת תיק איכות הסביבה קרן דנה : “התקופה המאתגרת שבה אנו נמצאים גורמת לנו לחשוב על פתרונות יצירתיים. ל-ט”ו בשבט יש משמעות חינוכית גדולה של אהבת הארץ וחינוך לערכים של שמירה על הסביבה, שתילה, טיפוח וטיפול בצמח בסביבת הגן. אני רואה חשיבות גדולה בחלוקת השתילים והערכה לכל ילדי הגנים בעיר, ובתוכנית זו בפרט שמתבצעת יחד עם צוות הגן ואיכות הסביבה ומאפשרת להם להתבונן, לגעת, לחוש ולהתרגש מפעילות חווייתית. ברצוני להודות למנהל איכות הסביבה ולכל השותפים לעשייה”.

השארת תגובה