דור העתיד כבר כאן! ארבעה נערים מראשון לציון זכו באליפות ישראל לקדטים בג’ודו

מאת: מיקי אלון.

שלו הראל, יצחק אשפיז, ירין רושו ואוהד חיימוב זכו בסוף השבוע האחרון באליפות ישראל לקדטים בג’ודו. הארבעה מתגוררים ולומדים בראשון לציון, ולמעשה ממשיכים במסורת ההצלחות הספורטיביות שחווה העיר בתקופה האחרונה. ראש העירייה, רז קינסטליך: “עוד הוכחה לכך שראשון לציון היא בירת הספורט של ישראל, נמשיך להשקיע ולספק את התשתית הטובה ביותר עבור הספורטאים”.

מעצמת ספורט: אחרי המדליות האולימפיות בקיץ האחרון ולאחר שבשבוע שעבר זכו בנות הגימנסיה הריאלית באליפות התיכונים בכדורסל, מגיע כעת התור של הג’ודאים בעיר. בסוף השבוע האחרון נערכה אליפות ישראל לקדטים, ובמהלכה זכו ארבעה מתושבי העיר במדליות זהב. שלו הראל ממקיף י”ג קטף את המקום הראשן בקטגוריה עד 46 ק”ג, יצחק אושפיז מבית ספר זלמן ארן זכה במקום הראשון בקטגוריה עד 55 ק”ג, ירין רושו, תלמיד יגאל אלון, זכה במקום הראשון עד 60 ק”ג ואילו אוהד חיימוב ממקיף י”ח תפס גם כן את המקום הראשון בפודיום בקטגוריה מעל 90 ק”ג.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “זאת עוד הוכחה לכך שראשון לציון היא בירת הספורט של ישראל. ראינו בקיץ האחרון את המדליות של הספורטאים האולימפיים, אבל חשוב להבין שבכדי להגיע לשם צריך להתחיל מלמטה וזה בדיוק מה שאנחנו עושים. עיריית ראשון לציון תמשיך להשקיע את מירב המשאבים על מנת לספק את התשתית הטובה ביותר עבור הספורטאים שמסבים לנו גאווה פעם אחר פעם. אני מברך את ארבעת הספורטאים על זכייתם, ובטוח שבקרוב כולם יכירו אותם”.

“חינוך לערכים בספורט מעצב ספורטאים טובים ואנשים טובים”, אמרה מ”מ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך, ליאל אבן-זהר. “עיריית ראשון לציון ידועה כעיר המעודדת את ילדיה למצוינת בכלל ולספורט בפרט, וככזאת אנחנו תומכים בכל הספורטאים שלנו כבר משלב מוקדם, ומעניקים להם את כל העזרה האפשרית במוסדות החינוך בכדי לאפשר להם לשלב בין הספורט ללימודים. אין לי ספק שבעתיד נקצור את הפירות, והם יהפכו לגיבורים לאומיים”.

הארבעה נחשבים לג’ודאים מצטיינים, ואליפות ישראל שהתקיימה הייתה אחרונה בסדרת תחרויות בה נבחרים הספורטאים המובילים ביותר לייצג את המדינה במסגרת נבחרת ישראל. בקרוב הם צפויים להיות חלק מנבחרת ישראל בג’ודו.

כזכור, בעיריית ראשון מקדמים מרכז לאומי למצוינות בספורט, שייתן מענה לשלושה ענפי ספורט: התעמלות מכשירים, התעמלות אומנותית ואומנויות לחימה. המרכז צפוי לתת מענה מקצועי ומלא לספורטאים במקום אחד. מלבד אולמות ספורט להתמודדויות ואימונים, יכלול המרכז, בין היתר, חדר כושר, חדרי אימונים, אולם כנסים, חדרי ספא וסאונה, מלתחות, חדרי ספא ווידאו, חדרי טיפולים ועוד.

המרכז יבנה בסטנדרט בינלאומי שיהווה מוקד מרכזי ארצי ובינלאומי לפעילויות ספורטיביות תחרותית לענפי הספורט האישיים, ובעיקר לענפי ספורט אולימפיים. המגמה היא שהמרכז, באמצעות התנאים הפיזיים, הצוותים מקצועיים והמעטפת הניהולית-עירונית של עיריית ראשון-לציון וחטיבת הספורט בחברה העירונית, ימקמו את העיר ראשון לציון כמעצמה אולימפית בתחום הענפי הספורט האישיים. מרכז המצוינות יוקם בצמידות להיכל הספורט העירוני, בית מכבי, וקרוב לאצטדיון האתלטיקה, וישמש כמרכז ספורט ארצי בסטנדרט בינלאומי.

השארת תגובה