הקשר בין ערק לעיראק, ובין שמחה לקורונה – הסיפור מאחורי המותג של אורי אלון, היזם הצעיר מראשון לציון

מאת: מיקי אלון.

סיפורו של היזם אורי אלון או של הערק בטעמים שלו מתחיל בעיראק של שנות ה-40, אשר נרקח על ידי בני המשפחה בתנאים לא קלים ובעשייה משפחתית ומסורתית. הנוסחה הייחודית נשמרה עם השנים ושודרגה על ידי אורי אלון, שהחליט להביא את הבשורה לצעירים של היום, כדי שיוכלו ליהנות ממשקה עם שורשים וסיפור שלם אבל מותאם לימינו.


צילום פרטי: אורי אלון

המותג עצמו הוקם בשנת 2021 ע”י אורי אלון, קצין משוחרר מראשון לציון שרצה דווקא בתקופה קשה זו, תקופת מגפת הקורונה לשמח את התושבים בישראל ולמרות הסיכון בפתיחת עסק והלוואות כספיות אורי לא וויתר על חלומו. המותג כאמור הוקם בהשראה ובזיקה משפחתית, סבו של אורי משה עלה כילד ארצה בשנת 1950 מעיראק במסגרת מבצע עזרא ונחמיה ובמשפחתו היה נהוג לשתות ערק בטעמים מנוסחה ביתית מסורתית יחד כל המשפחה המורחבת בשמחות ואירועים משמעותיים, סבו משה שמר מהוריו את הנוסחה שהותאמה לימינו ולחומרים המעט שונים ממה שהיה מקובל אבל הטעמים נשמרו בעיקר הטעם הדומיננטי של הפרי והאניס, משם גם נולד והתחבר עם השם “בדאלק” בעיראקית “אתה כפרתי” או בשפת העם כפרה עלייך.

ערק בטעמים “בדאלק” הוא משקה אלכוהולי, העשוי מערק איכותי המיוצר ע”י התססה של ענבים וזרעי אניס בעלי טעם מוכר וייחודי, בשילוב 6 סוגי פירות אקזוטיים ומרעננים: פסיפלורה, לימון, לימונענע, ליצ’י, מלון ואשכולית אדומה. היוצרים יחד חיבור טעמים מדהים, מצד אחד טעמים מסורתיים ומוכרים של הערק ומצד שני טעמים חזקים, מיוחדים ומודרניים של הפרי.


באחוז כוהל מעודן של 15% בלבד, בגדלים של 750 ו250 מ”ל, כשרות בד”צ ומיתוג מותאם בדאלק נועד להוות פתרון יוצא דופן ויעיל לכל סוגי האירועים והשמחות – מישיבה עם חברים ומשפחה, דייטים וטיולים ועד ימי הולדת, בר ובת מצווה, חתונות ועוד…

ARAK BDLAK - ערק בטעמים

המכירות מתבצעות דרך אתר אינטרנט עם משלוחים לכל רחבי הארץ, וחינם לתושבי ראשון לציון. בנוסף אפשר למצוא את בדאלק בחנויות אלכוהול באזור המרכז.

הנכם מוזמנים להנות ולהזמין מהאתר: http://arakbdalak.co.il

כנסו גם לדף הפייסבוק: https://www.facebook.com/bdalakarak/?ref=pages_you_manage

בקרו בעמוד האינסטגרם: https://www.instagram.com/arak_bdalak/

הציצו על המפעל בטיקטוק: https://www.tiktok.com/@arak_bdalak

כתבו לנו במייל: arakbdalak@gmail.com

השארת תגובה