פעילים למען בעלי חיים בביקורת על עובד במחלקה הווטרינרית

מאת: מיקי אלון.

אמש התקיימה בבניין העירייה פגישה שיזמה יועצת ראש העיר לבעלי חיים איריס חזן יחד עם עשרות תושבים, אשר הלינו בין היתר על עובד במחלקה הווטרינרית שלא עושה את עבודתו נאמנה.

בצילום מימין: איריס חזן,רז קינסטליך,דורון מילברג ומקסים בביצקי

“לא ייתכן שעובד במחלקה הווטרינרית יסגור פניות של תושבים על דעת עצמו, יחליט מתי לצאת או לא כשהוא בכוננות ומקבל על זה משכורת ויתנהג בצורה מבישה לתושבים ופעילים למען בעלי החיים” כך אמרה אחת מיני עשרות תושבים ותושבות שהשתתפו אתמול בפגישה עם ראש העיר רז קינסטליך ומנכ”ל העירייה דורון מילברג שיזמה יועצת ראש העיר למען בעלי החיים בעיר איריס חזן.


הפגישה שהתקיימה אתמול בערב באולם המליאה בנוכחות עשרות פעילים אשר הביעו את מורת רוחם על אחד הפקחים במחלקה הויטרנרית היתה אמוציונלית מאוד, לטענתם במשך שלוש שנים מאז נבחר ראש העיר רז קינסטליך לראשות העיר הם מחכים לשינוי המיוחל וכי אותו פקח אינו מתאים לעבוד במחלקה כבר שנים, וכי יש לנייד אותו למחלקה אחרת בעירייה.

“במשך שנים שאני יוצא להצלת חתולים במקום אותו פקח” אמר פעיל מוכר בעיר למען בעלי החיים “אין לי יום ולא לילה כשהוא בתורנות, כולם יודעים שאם אותו פקח נמצא אני זה שעובד במקומו, הוא מחליט אם להגיע או לא לקריאות, ברוב הפעמים הוא סוגר על דעת עצמו את הקריאות, על מה הוא מקבל משכורת?”

ראש העיר רז קינסטליך שמע את דברי התושבים וסיפר כי המחלקה הויטרנרית קיבלה תקציבים וכי הוא כאדם שאוהב בעלי חיים יבדוק את המקרה יחד עם מנכ”ל העירייה.

איריס חזן יועצת ראש העירייה לענייני בעלי חיים שיזמה את הפגישה מסרה למקומון ראשון “הקמתי לפני מספר שנים קבוצות וואצאפ לתושבים בנושא חתולי הקהילה שמכילות מאות אנשים, במשך מספר שנים אני מקבלת את כל הקריאות עבור כל בעל חיים שזקוק לחילוץ, טיפול וכו’.
אין ספק שהמחלקה עברה מתיחת פנים במהלך בשלוש שנים האחרונות, הן מבחינה תקציבית והן מבחינת נהלי עבודה, אבל ישנה בעייה שמדובר בעובד עירייה שעובד במחלקה הוטרינרית וקיבלתי מאות תלונות על אותו עובד, כגון: אי יציאה לשטח בזמן משמרת כוננות, מאבחן רפואי למרות שאין לו סמכויות לכך, חוסר מקצועיות בלכידות ודיבור לא נאות לתושבים.
לשם כך החלטתי לקיים מפגש תושבים שנפגעו ברמה האישית מאותו עובד.
המפגש היה מוצלח וראש העיר ומנכ”ל העירייה היו קשובים לעשרות הפעילים שהגיעו לישיבה.
כולי תקווה שראש העיר והמנכ”ל ימשיכו להיות קשובים ויפתרו את הבעייה לאלתר.”

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה”: אתמול התקיימה ישיבה לגבי הסוגיה המדוברת, ומנכ”ל העירייה סיפק את התייחסותו אליה. עיריית ראשון לציון לא דנה לגופם של עובדיה בכלי התקשורת.”

השארת תגובה