עשרות משפחות משכונת רמת אליהו נותרו ללא מים ביום קיץ לוהט, עובדי מניב ראשון נחלצו לעזרתם

במתכונת חירום: עובדי מניב ראשון סיפקו מים לתושבים.
קבלן ביצוע פרטי הפועל להחלפת תשתיות בשכונת רמת אליהו לא הצליח להתגבר על תקלה והותיר עשרות משפחות ללא מים בעיצומו של יום קיץ לוהט. מניב פרסה ברזיות, חילקה שקיות מים לחירום והתגברה על התקלה שאינה בתחום אחריותה

עובדי מניב ראשון סיפקו מים לתושבי שכונת רמת אליהו בראשון לציון - מקומון ראשון
עובדי מניב ראשון בפעולה – צילום: מניב ראשון

זרם המים נותק בשל תקלה של קבלן ביצוע פרטי – מניב ראשון פעלה במהירות על מנת לספק מים לתושבים: בשכונת רמת אליהו המתחדשת פועל בימים אלו קבלן פרטי מטעמה של מנהלת ההתחדשות העירונית, לחידוש צנרת המים והביוב בבניינים הישנים. אמש (שני) במהלך עבודתו אירעו מספר פיצוצים בצנרת של אחד מבנייני הרכבת ברחוב חנה סנש. הקבלן שלא הצליח לפתור את התקלה, עזב את המקום בסיומו של יום העבודה, כאשר ברז המים מנותק והותיר עשרות משפחות ללא מים.

עובדי מניב ראשון סיפקו מים לתושבי שכונת רמת אליהו בראשון לציון - מקומון ראשון
דיירי שכונת רמת אליהו בראשון לציון – צילום: מניב ראשון

עם קבלת הדיווח על התקלה, הורה מנהל מחלקת התפעול בחברה, איציק מזרחי, לפרוס באופן מיידי תחנת חלוקת מים בסמוך לבתי התושבים.

צוות עובדים בראשותו של מנהל המשמרת יגאל יפרח, הגיע לבניין במהירות, פרס ברזיות וחילק שקיות מים לחירום, זאת על אף, שהטיפול בתקלה שכאמור אירעה במהלך עבודות של קבלן פרטי, אינו בתחום אחריות החברה. במקביל, לאחר עבודה יעילה ומאומצת, תיקנו עובדי מחלקת התפעול את התקלות בצנרת והשיבו את המים לבתי התושבים שהודו להם בחום.

עובדי מניב ראשון סיפקו מים לתושבי שכונת רמת אליהו בראשון לציון - מקומון ראשון
דיירי שכונת רמת אליהו בראשון לציון – צילום: מניב ראשון

מזרחי מספר:

“בהתאם למדיניות מנכ”לית מניב סאלי לוי, אנו פועלים במהירות ובנחישות על מנת לפתור בעיות בשיבוש אספקת המים לתושבים, גם אם מדובר בתקלה שאינה בתחום אחריותנו. במקרה המדובר, לא יכולנו להישאר אדישים לעשרות משפחות הנאלצות להתמודד עם מציאות בה זרם המים נותק מבתיהם בהפתעה בעיצומו של יום קיץ חם במיוחד. אני שמח כי העובדים הצליחו להתגבר על התקלות בצנרת והוכיחו פעם נוספת כי לתושבי ראשון לציון יש על מי לסמוך, בשגרה ובחירום”.

יצוין כי מניב ראשון מתורגלת בהצלחה רבה במצבי חירום של שיבוש באספקת המים לתושבי העיר, בין היתר על ידי הקמת תחנות חלוקת מים על פי נקודות הנקבעות בתיאום עם גופי הביטחון והעירייה. החברה עוברת ביקורות תקופתיות הבוחנות את יכולותיה בחירום, במסגרתן היא זוכה לשבחים רבים.

השארת תגובה