למשטרה כלים חדשים באירועים עם בעלי מוגבלויות ובני המשפחה

מפגש מרתק ביוזמת מרכז יה”ל ראשל”צ על מתן כלים לאירועים שבהם המשטרה מטפלת באנשים בעלי מוגבלויות, הרצאתו של רס”ב מרדכי קופלמן , מפקד שיטור קהילתי גני תקוה תתקיים ביום שני 4 ביולי בשעה 18:00 בבית זרובבל, רחוב לבונטין 15 ראשל”צ. ההרצאה בנוכחות נציגות של משטרת ראשל”צ והיא פתוחה לקהל הרחב  ללא עלות

מרכז יה”ל בראשון לציון – צילום: מרכזי יה”ל

מפגש חשוב לקהילה שיעסוק בקשר של מתמודדי נפש ובני המשפחה עם המשטרה ובמהלכו יינתנו   כלים לאירועי משטרה עם אנשים בעלי  מוגבלויות.

בני משפחה רבים פוגשות את כוחות המשטרה במסגרת מצבי קושי שונים עם בן/בת המתמודדים. מדובר בסיטואציה שקורית בתדירות גבוהה לכן חשוב להבין כיצד עובדת המערכת ומהם הכלים.

את המפגש ינחה רס”ב מרדכי קופלמן, מפקד שיטור קהילתי גני תקווה  שידבר על נקודת המבט של המשטרה בסיטואציות ואירועים שונים ובמהלכו ישתפו בני משפחה את הקשיים ויקבלו כלים להתמודדות עם מצבים מתוך מטרה ליצור שיח מקדם בנושא.

המפגש יתקיים ב4 ביולי, יום שני בשעה 18:00 , בבית זרובבל רחוב לבונטין 15 ראשל”צ.

נדרשת הרשמה מראש לשיריון מקום: לחצו כאן להרשמה

השתתפות הקהילה חיונית וחשובה כדי לתרום לשינוי , מוזמנים לבוא בהמוניכם .

עמותת איכות בשיקום מפעילה 4 מרכזי משפחות יה”ל ברחבי הארץ (ראשל”צ, חדרה, כפר סבא ואשדוד) ולכל מרכז שלוחה בעיר נוספת. המרכזים ממומנים ומפוקחים על ידי משרד הבריאות.

המרכז שם דגש על מקומה המרכזי של המשפחה בתהליך השיקום, בעבודה משותפת ושיתופית הכוללת את המתמודד, המשפחה וגורמי הטיפול והשיקום, ברוח גישת ההחלמה בבריאות הנפש. בבסיס תפיסת מרכזי יה”ל, האמונה ביכולתה של המשפחה לבסס את חייה – לשקם את רצף החיים האישיים והמשפחתיים לצד ההתמודדות עם המחלה, למצוא חוסן, משמעות והגשמה.

השארת תגובה